Tre av dem :)

onsdag, januar 10, 2007

Æsj og :)

Så var det litt trøbbel i formen til Emil på tirs- onsdagen så han var hjemme fra barnehagen. Med alle tre hjemme (selv om Emil hadde feber) ble det litt mas. Så når Thomas kommer inn døra LIGGER ALLE Å SOVER. Er ikke rart i at han tror dagene våre er rolige. Han skulle vært her når Emil lå og gråt (ville ikke drikke eller spise, ville ikke sove, ville ikke se på film, ville ingenting (jo.. kanskje.. ville gjerne sitte på fanget mitt)) Ida hylskreik, det var ikke denne rutinen ho var vant til. Ada ville legge seg, men fikk ikke lov, ikke EN time før tiden. Og Ada har fine lunger og en høy stemme når ho vil ha sagt noe.
Så spiste vel frokost en gang etter Thomas kom hjem. Han kom hjem tidligere enn vanlig så jeg slapp å vente helt til 1530. Da var jeg sliten. Men fikk holde ut til 1830-1900 da var de to "eldste" lagt. Da satt jeg med ned i sofaen og koste meg med Ida.

Klokken 2100 blir Ida lagt i senga si. Vi holder på med legge rutine. Ho prøver hver dag å være oppe seint. Så nesten uten untak er Ida i seng klokken 21. Ikke det at ho sovner da, men ligger å "kjefter" litt på oss over callingen. Så er jeg oppe og titter til ho når det blir stille, hender det drøyer til 2230-2300 før ho sover helt. Vet ikke om ho koser seg litt når huset blir stille og ho kan få slappet helt av. Men så lenge ho bare klager litt, sitter ikke jeg og "holder ho i hånda". Virker som ho trives med den rutinen. Ho sier klart i fra hvis ting ikke er bra....

Ellers venter vi på snøen. Emil har vært å stått på skøyter, men ikke noe aking så langt i år. Litt fint, for sandkassa blir brukt i helgene. Det er fortsatt så tidlig mørkt etter middag at det blir inne aktiviteter.

PS: dere kan trykke på bildene så blir de større... Hint Hint.. Gull ungene var så fine.

Til dere som lurer på hva jeg har gjort hos min søster, så har ho fortsatt ikke finni det ut. Men gjett om ho har leta og har nok tenkt en del over det.. Hi hi sån kan det gå... Kanskje jeg sier det.. Kanskje ikke. Litt humor er viktig.. så litt må jeg skape selv :)

2 Comments:

  • Syke barn er slitsomt! Og selv om det bare er èn, så forrykker det hele "balansen". Kjenner meg godt igjen der. Ellers må jeg si at snuppene er virkelig to skjønne små frøkner - selv om babyer er deilige så er det morsomt når de blir litt større og personligheten trer frem.

    Ønsker dere et riktig godt nytt år!

    Klem, Silver

    By Anonymous Anonym, at søndag, 14 januar, 2007  

  • Hei igjen på dere:)
    Velidig fine bilder.Ute av drift en stund her i mangel av en data.
    Men har jo holdt meg oppdatert på andre vis. Beate det med blå/grønn? skrift nederst her....hmmm...det er ikke bare milla som leter hos milla....og jeg er så forferdelig nyskjerrig....grrrr...

    By Anonymous Anonym, at torsdag, 18 januar, 2007  

Legg inn en kommentar

<< Home