Tre av dem :)

onsdag, november 19, 2008

Oppturer og nedturer

Det går opp og ned her i verden.
Oppturer: Vi har i dag vært og tatt røntgen, MR og røntgen igjen. Shunten flyttet ikke på seg og alt var bra. Resultatat av MR får vi ikke vite på noen dager enda. Vi er spent på synsnerva og omfanget av hjerneskaden hennes.
Nedturer: Fått brev fra NAV trygd i dag. De stopper pleiepengene mine om 15 dager. Da regner de med at Ida ikke er livstruende syk lengere (noe de har rett i... Epelepsien???? masse aktivitet og små anfall heletiden fra forskjelige steder i hjernen). Så hvis jeg skal gå inn i min gamle jobb på 75 % nattevakt kan vi søke om mere hjelp her hjemme og mere avlastning for familien..... HHhmmm tenker jeg da..... Hva med å gi meg pleiepenger 69% (evnt 50%) og ikke styre så mye?? Henger ikke på greipp. Eller?

Så sosionomen er satt på saken...

NAV har det fint de... saksbehandlingstiden dems er 6-8 (har hørt 12 mnå også.) men vi får 12 dager til å skaffe penger for å beholde huset... Helvete for oss :(

1 Comments:

  • Høres ikke ut som dere har det helt lett pm dagen. Gratulerer med dagen som var Beate. Håper det går lettere for dere etter hvert. Koselig å høre litt fra dere igjen ihvertfall. Tenker på dere. Klem Anne

    By Blogger Unknown, at onsdag, 19 november, 2008  

Legg inn en kommentar

<< Home