Tre av dem :)

torsdag, oktober 01, 2009

Barnehage jobben !!

Siden jeg nå har jobbet litt i barnehagen og har smakt litt på denne type jobbing er tiden inne for å blogge litt om tankene rundt dette.

Jeg liker jobben min. Jeg VET jeg liker å jobbe med mennesker. Barn er også menesker, de har historier å fortelle og opplevelser de også. De gir deg utfordringer (så man tror man ikke klarer mere...,) men de gir så mye smil, framskritt og håp....

Det er ANNERLEDES å jobbe med andre sine barn... på godt og vondt. Savner mine barn.... og tiden jeg tilbringer sammen med andre sine :( men de får en mamma som orker mere, er ikke like stresset, er hjemme nesten alle ettermiddager, tilstede ved alle middager, og ikke ligger våken å bekymrer seg for alle beskjedene ho glemte å gi videre til neste vaktskifte, og sikkert mere som jeg glemmer i farta...

1 Comments:

  • Det er viktig å ha et pusterom helt klart, selv om det handler om barn der også..
    For som du sier får barna dine tilbake en Mamma med overskudd og det er aldri feil!

    By Blogger Viljestyrken, at lørdag, 03 oktober, 2009  

Legg inn en kommentar

<< Home