Tre av dem :)

lørdag, september 10, 2005

12 uker 4 dager

Jeg er alene hjemme igjen jeg. Thomas og Emil stikker av så fort de kan (???!). Thomas seiler åpent klassemesterskap i IMS Hankø, stor båt. Emil blir godt passet på av tante Busen i dag og i morgen. Mamma'en min var på besøk i går og gjorde stua levelig for oss. Med støvtørking og gulvvask lukter det godt. Og Emil kan leke på gulvet igjen.

Siden det ikke blir så godt med søvn når man er alene, har jeg sovet lenge idag. Første måltid inntaes i skrivende stund. Ellers klarte jeg tre små poteter og litt elg gryte (mammas) i går. Den smakte mega godt, men det er ikke mye jeg klarer av gangen så jeg har til i dag også.

Ellers er det flere som vil ha svar på navnforslagene. Vi skriver opp de vi får.
  • Vi er enige om at vi ikke skal ha dobble navn.
  • Vi vil ikke ha navn som begyner med V.
  • De skal ikke begyne på samme bokstav (tror vi).
  • Fint hvis de "passer" å si/rope etter hverandre (så slipper vi å krølle tunga hver gang).
  • Om de er gamle eller nye eller med x eller y har ingen betydning.

Jeg tror ikke vi komme til å fortelle navnene før etter fødselen, men vi skal fortelle når vi får vite hva slags kjønn de har.

1 Comments:

  • spennende...dette med eneggede trillinger?. er det noen som klarer det må det jo være dere. ganske skjeldent med trillinger i seg selv...ja uten hormonbehandling/eller kunstig befruktning. dere kan jo si ifra når dere har funnet navn ( men ikke hvilke det ble)da er det jo liksom ikke nødvendig å komme med flere forslag:) gleder oss til fortsettelsen. klem

    By Anonymous Anonym, at lørdag, 10 september, 2005  



<< Home