Tre av dem :)

tirsdag, januar 23, 2007

Elsket og hatet

Jeg elsker snø været. Hva er mere koselig å sitte inne foran peisen (her ingen peis, men kan improvisere litt) og drikke kakao, en god bok og slappe av????? Ungene (Emil ) vil ut å leke i snøen. Hylene er høye når akebrettet taes fram. Alt blir litt lysere og lunere. Legger seg et hvit teppe over hele sørpe verden.
-På den andre siden.... Hater jeg måking, glatte veier (grøfter...Hint hint Thomas...(bare mannfolk som tar "seiersrunde" ute på jordet!!)) og biler som ikke tåler kulda. Noen som vil ha en Caravelle kasta etter seg?? Drittbil!! Virker ikke lenger. Starteren tok kvelden når kviksølvet sank. -En ting til jeg hater.. Går ikke ann å skru bil (UTE) når verktøyet fryser seg fast i bakken!!! HATER VELLA akkurat nå..
Men jeg elsker virkelig snøen, men må det være -14 grader i tillegg?????

Skulle vært å veid Ida i går, men skal gjøre det i dag i steden for. Får kle på ho alle klærna ho har. Ida er frysepine som mammaen sin. Kommer til å trille bortover bakken begge to. Det som redder oss er Mormor og Beste som låner bort bilen sin. Så Thomas kommer på skolen og mat kommer inn i huset. kommer det store PLUSSET +++++ Emil er syk. Forkjøla og tendens til feber og snørra renner. ARGH--- Men er jo snill da. Lovet Tara at han ikke skulle slå ho - hvis ho kom på besøk og lekte med han.

1 Comments:

  • ska`vi`se...du har ikke TID til å drikke kakao, OG hvis du skryter på deg at du kan kaste bilen, så kan jeg skryte på meg at jeg kan ta den imot jeg:)
    Bortsettfradet; HEEELT enig. Deilig med snø og gleder meg til det blir litt varmere så man kanskje orker å være ute!

    By Blogger TanteMilla, at tirsdag, 23 januar, 2007  

Legg inn en kommentar

<< Home