Tre av dem :)

mandag, november 30, 2009

Klare for snøen:)

Ja, da har endelig sitskien til Ida kommet også:) Emil har fått nye ski og støvler, og Ada egne ski. Da er vi klare for slalom alle mann bare snøen kommer!!! Vi håper Svarstad skisentert skal åpne i romjula, men det ser ikke så lovende ut akkurat nå...... regn regn regn.......

Vi har også satt igang med litt innendørs vinteraktivitet. Både Emil og Ada har begynt på hockeyskole i år. Emil har vært med på sin aller første hockey turnering med Tønsberg Vikings U8 og de vant begge kampene. Hjem kom en stolt gutt med diplom som nå er innrammet og står på kjøkkenet.

3 Comments:

  • Så skjønn video...
    Også så flott med sit skien da gitt!
    Dette borger for en aktiv vinter skjønner jeg...

    Jeg har tagget bloggen deres inne hos meg om med det følger en utfordring.

    http://prinsessenavmakedonia.blogspot.com/2009/12/stikk-en-tur-innom.html

    By Blogger Viljestyrken, at tirsdag, 08 desember, 2009  

  • hei!! jeg kom tilfeldigvis over denne bloggen av et innlegg av deg du skreiv da du gikk gravid på tvillingforum,jeg har tvillinger selv.
    nå har jeg gått igjennom flere sider av bloggen din,og jeg må bøye meg i støvet. SÅ UTROLIG FLINK MAMMA DU ER.
    du må ha hatt det utrolig tøft,og jeg synes du er utrolig sterk som har klart deg så bra igjennom alt.
    jeg vil bare rose deg oppi skyene for hvor flink,og for en utrolig styrke du har,det er ikke mange som hadde klart dette så bra som deg.
    mange gode tanker sendes til deg og barna dine, fra silje i valdres.

    By Anonymous Anonym, at søndag, 03 januar, 2010  

  • Takker masse for alle tanker. Skal tillegges at jeg har en alletiders mann. Han er virkelig noe for seg selv, på godt og vondt :)

    By Blogger J.Beate, at tirsdag, 05 januar, 2010  

Legg inn en kommentar

<< Home