Tre av dem :)

tirsdag, september 13, 2005

Besøk hos jordmor

Alle hjertene slår. De er godt festet til livmora og ligger godt beskyttet i hver sin fostervannssekk. Føles enda ikke helt virkelig att det er TRE, men merker at magen vokser fortere nå enn den gjorde med "bare" Emil (gikk 10 dager over og, veide 4140 g).

Legen er ikke fornøyd med "den ikke eksisterende vektøkningen" min, men blodprosent og blodsukkeret var bra så jeg for fortsatt lov til å være hjemme. Skal inn til ny skjekk neste uke igjen. Med måling av min vekt og livmor (utvendig), skal også ha kontroll av livmorhalsen så den ikke begynner å åpne seg (kan føre til fortidlig fødsel).

Ellers er huset i like stor kaos som hodet, begynner på for mange prosjekter, som jeg nå ikke klarer å avslutte selv. Emil gir pappaen sin en hjelpende hånd så ofte han kan..... ikke alltid pappaen setter like stor pris på Emil's påfunn.

2 Comments:

  • symtes det er dårlig at ingen har lagt inn kommentar jeg :) så jeg gjør det.
    Følger spendt med hvet du. Håper kiloene raser på så du får vært hjemme litt lenger....Hva skal vi fore deg på da? over til navn igjen,har jeg foresten nevnt lotte og frida.

    By Anonymous Anonym, at onsdag, 14 september, 2005  

  • Hei hei!
    Monica (den nye eieren til Nitro) her! Har endelig kommi meg på dagboka deres. Kjempe morro at dere skriver litt hvordan det går med dere.. så kan vi følge med heeelt over til Østfold! ;) Håper det blir bedre med deg snart, Beate. Høres ikke ut som du har noen behagelige dager. :p Ellers så må jeg jo fortelle at Nitro er super skjønn! Jeg er så glad i han allerede, at jeg tror jeg sprekker.. :) Han er så snill og god, og han sover i senga vår hver natt.. høhø! Ingen sjangs til at jeg og Knut lager trillinger, ihvertfall.

    Vel vel.. jeg og søstra mi (Mette) sitter her og vil komme med navneforslag. Vi er jo tvillinger og har navn med samme forbokstav, og for oss har det vært helt fint. Syns det er viktig at navnene klinger bra sammen (bare hør: "Metteee og Monicaaaa! Nå er det middaaaaag!" Jaja.. nå kommer forslagene ihvertfall:

    * Madeleine
    * Margrete
    * Mina
    * Marianne
    * Monica (hehe)
    * Mette (hehe)
    * Markus
    * Marie
    * Julie
    * Jonas
    * Jim Knapp (hehehehe)
    * Ingrid
    * Ida

    Hmmm.. som dere ser så har vi en forkjærlighet for navn som begynner på M.. ;)

    Men vi prates da!

    Klem og kos, Monica (og Mette)

    By Anonymous Anonym, at lørdag, 17 september, 2005  



<< Home