Tre av dem :)

lørdag, april 01, 2006

Gies bort??

I natt var det første gangen jeg lurte på hva jeg hadde gjort??!! Ida holdt det gående i 2 (to) timer!!!! Hadde hun vært normalt våken, hadde jeg nok ikke vært oppgitt. *ler litt for meg selv* Litt trøtt var jeg fra før av og bedre ble det ikke etter som timene gikk. Når hun endelig sovnet våknet Ada og ville ha mat (og oppmerksomhet). Tanken med å legge inn annonse på finn.no med unge gies bort streifet da innom hodet. Før Et lite smil (mageknip?) og herlige Ada lyser opp. Da vekte jeg Thomas, litt får han ta også (både av smil og mating). Det skal tillegges at alle andre netter har vi tatt en hver. Men siden Thomas skal avgårde med Emil i hele dag er det greit med litt fordeling. Jeg kan sove på dagen når jentene sover. Nå har Emil og Thomas nettopp dratt. Ada og Ida sover.. Gjett hvem som skal legge seg ned på litt *stort smil*?????

4 Comments:

  • Hehe!! Tanken er heeeelt normal. Sov godt - de sekundene du kan ;)
    Nina.

    By Anonymous Anonym, at lørdag, 01 april, 2006  

  • Gis bort? Jeg ville forsøkt selge dem, så det er mulig å bringe inn litt penger i tillegg... :-) Var iallefall slik jeg tenkte, mens vi vandret att og fram på parketten i stua natterstid.

    Dette er ei slitsom tid, men små smil, nusselige klynk og andre uforglemmelige øyeblikk gjør det likevel verdt det.

    Silver

    By Anonymous Anonym, at søndag, 02 april, 2006  

  • Penger høres bra ut!! :)

    By Blogger J.Beate, at søndag, 02 april, 2006  

  • Skulle bare mangle at tankene kom. Heldigvis er jo kjærligheten uendelig og da er det lov å tenke sånn:) Godt å høre at dere har det bra i hvert fall. Stolt av dere alle 5.

    Felix er i våre tanker og jeg lover at vi aldri skal glemme han!

    Klem Linda med familie

    By Anonymous Anonym, at søndag, 02 april, 2006  



<< Home