Tre av dem :)

tirsdag, oktober 03, 2006

STOR legekontroll

I dag er det tid fro ny "3. måneders" lege kontroll. a er det Haagaas og co som skal måle og undersøke Ada og Ida. Ada gleder seg *stort smil*. Ida er nok mere skeptisk til at noen skal forrstyrre henne i dagsrytmen. Selv om mat mengden har gått opp er jeg spent på vektøkningen.

Venter på brille butikker skal få inn riktig størrelser til Ida. Var vanskelig med så små smale hoder, men de skulle få det til. Veldig positivt at vi skal prøve, og se brilla først. Ada kommer til å bli misunelig. Smokken til Ida skal bort og inn i munnen hennes fortest mulig. Selv om den tygges på og spyttes ut igejn etter litt lek, skal den IKKE være i munnen til Ida. Så sterke meninger kommer tidlig. Ada sier fortere i fra. Nå er hun sint. Må ligge på gulvet og ser ikke mammaen sin. Reiser jeg meg opp og ser rundt hjørnet er hun smør blid med en gang.

1 Comments:

  • Ville bare si at jeg har vært borti spedbarn med kontaktlinser gjennom jobben min på en neonatalavdeling. Ikke så vanlig, riktignok, men det forekommer. Kanskje det er et alternativ?

    By Blogger shecat, at tirsdag, 03 oktober, 2006  

Legg inn en kommentar

<< Home