Tre av dem :)

mandag, september 11, 2006

På`n igjen!

På lørdag kveld kom litt av den gamle følelsen tilbake.... Jeg satt i båt på Hankø etter å ha gjennomført dag 2 i NM for IMS båter. Da fikk jeg telefon fra Beate om at jeg de reiste til Tønsberg sykehus for Ida var dårlig og shunten så ut til å ikke fungere som den skulle. Hun hadde utposning på halsen og nedover brystet og magen. Da de kom til tønsberg ble de sendt videre til Riksen med en gang, og jeg måtte komme meg til fastlandet og få kjørt til Riksen. Der ble det flere prøver og vurderinger gjennom lørdagsnatta. I går formiddag ble hun sendt til operasjon og fikk ny shunt. Da fikk hun også ventil, slik at de sparte henne for en ekstra operasjon. Dette ble vi veldig glade for. Nå ligger hun fortsatt på overvåkningen på Nervrokirurgisk på Rikshospitalet, men alt ser bra ut foreløpig. Og Ida er tilbake til den gamle seg:) Det ser ut til at hun skal overvåkes iallefall et par dager til for å se om ventilen er riktig justert, så det ikke renner hverken for fort eller for sakte. Alt i alt så ser det jo ut som at utfallet blir en lettere hverdag hvor Ida kan være mer opp og få med seg litt mer av verden:) Men det kom et par "gammle" følelser tilbake på lørdag, som vi godt kunne vært foruten.

3 Comments:

  • Hei:)
    Ja....jeg hadde hjertet i halsen en stund her....men er jo ganske skvetten av meg jeg da:) tenkte masse på dere og det var godt å få vite at alt gikk bra. I dag har jeg vært på besøk hos tante milla...Tara tar seg godt av ada...ler... Ada er den samme super fornøyd bare hun ser et ansikt......nydelig lita frøken....

    Klem Yvonne

    By Anonymous Anonym, at mandag, 11 september, 2006  

  • Ida tar grep om egen hverdag... hun vil se verden! Go Ida!

    By Anonymous Anonym, at mandag, 11 september, 2006  

  • Hei alle sammen.
    Snakket med Emil og farmor i helgen. Skvatt litt når ho fortalte at dere var på Riksen igjen. Det gikk jo bra:-} Gratulerer med vel overstått navne-fest. Fikk rapport av oldemor. Hun hadde også med seg bilder av de "små" (store) jentene. Vi var i bursdag til "onkel" Kai. Ja, Beate; det er vel deilig med en time "fri" midt på dagen. Snart har du tre stykker springende rundt deg. Med storebror som lærer små-søstrene sine "hyss". De blir så altfor fort store. Ole-Markus blir 8 år alt. På din mors bursdag. Lykke til videre. Hils resten av slekta. Thomas også, men han leser jo dette han også.
    Åge

    By Anonymous Anonym, at onsdag, 13 september, 2006  

Legg inn en kommentar

<< Home