Tre av dem :)

onsdag, september 20, 2006

Rykk tilbake til start!!

Da vi endelig trodde dagene ble bedre og ting så lysere ut med Ida, kom motbeviset raskt. Økt hodeomkrets og fylt fontanelle. Jeg reiste hjem fra skolen og hentet Ida, Ada og Beate, og inn til Tønsberg sykehus det bar. Der konstaterte Dr Hans shunt-svikt allerede
ved første øyekast. Etter noen flere undersøkelser ringte han til vakthavende på Riksen. Avgjørelsen derfra ble Beate og Ida i full utrykkning med ambulanse til Oslo. Jeg og hada hentet mer klær og raste etter i vårt noe mer skillpadde tempo:) Fra akuttmottaket bar det rett på CT og rønkten. Bildene så uendret ut fra forige gang, men det var tydlig noe feil med shunten. Etter et par nye bilder og litt legediskusjon ble hun igjen sendt til opprasjon. De antok at den delen som er i magen var på utsiden av en hinne jeg ikke husker navnet på, så den måtte legges på innsiden. Ida ligger nok i skrivende stund på oppvåkningen i Oslo. Jeg og Ada reiste hjem så far kan prøve å få med seg litt skole i morgen:) Og Ada gleder seg itl at farmor kommer og passer.
God natt!

2 Comments:

  • Håper dere slår terningskast 6 og kommer dere fort bort fra start!
    Tenker masse på dere og lille Ida.
    Fam Bergersen.

    By Anonymous Anonym, at torsdag, 21 september, 2006  

  • Hei

    Har hatt data krasj, men å lese dette kunne fort gitt hjertestans tror jeg...
    Slå de terningene fort dette trenger dere ikke. Tenker masse på dere. Ida er den tøffeste.

    Klemmer fra Elin Reene

    By Anonymous Anonym, at fredag, 22 september, 2006  

Legg inn en kommentar

<< Home