Tre av dem :)

onsdag, januar 24, 2007

Hvorfor?

Fått en utfordring fra Paal til å skrive om mitt/vårt forhold til kommentarene jeg/vi får på bloggen og hva som motiverer meg/oss til å skrive blogg. ( Noen Biter )

Fra tanken...trillinger??!!!?? til Blogg??!!!??, er kanskje ganske lang, men den gikk veldig fort. Kunne være spennende å dele dette som nå hendte, med alle som måtte være interresert, til familie og venner man ikke snakker med daglig.
Det startet vel som en litt artig idè. Noen ganger får man ting litt på avstand når man kan skrive det ned...tanker må sorteres når de skal leses av fler enn deg selv...

Det har hendt mye på de 18 mnd. det har blitt bloggført. Det har vært opp- og nedoverbakker i familien. Vi har engasjert oss i andre blogger, blitt grundlig lurt av andre bloggere. Vi har følt at andre har vært med oss i sorg og gleder. Delt oppturer og frustrasjon og dagligdagse ting.

Kommentarene kunne det vært mange flere av. Dere lurer på flere ting, jeg glemmer å skrive om. Paal har ordnet statistikk ting for meg. Så jeg vet at det er flere inne på siden hver dag. Fått hjelp av Tante Milla for vi la inn innlegg så sjeldent (ikke det at ho raser skriver ho heller, men morsomme innspill fra siden.)

Beate og TanteMilla