Tre av dem :)

onsdag, desember 03, 2008

sykdom

Hei hei
Så var Ada syk på søndag og Thomas begynte i går og Emil i natt/dag. Så kommer nok turen snart til meg og Ida. Merker at halsen "rusker "litt. Så jeg dropper trimmen i dag og sitter i sofaen sammen med Emil. (som har sovet mye nå i ettermiddag så han kommer sikkert til å være våken utover kvelden).
Ada sitter ved siden av meg å bruker opp teipen. I kveld skal jeg pakke inn noen julegaver. Hvis det er noe teip igjen. ... '
Lise skal holde på med litt julegave verksted så ho får gjort unne noe gaver til og ryddet på kjøkkene mitt.. Må jo rydde etter seg når ho roter :)
Thomas har fått infeksjon i gnagesår på føttene etter all ishocky'en. Han sitter mye med beina høyt og rynker på smertemusklee når han må "ut på gå tur". Går på antibiotika for halsen og føttene.

Vi venter på svar på klagen på avslaget på pleiepengene mine. Og krysser fingrene, men ellers så er det ut i 75 % -100% jobb på meg.
Det komiske er at da kan jeg søke på mere avlastning og mere hjelp i hjemmet... Som kommunen / staten alikevel må betale for...
Suppe spør du meg, men er reglene sånn så... Barna mine får da se mindre til mammaen og mere til fremmede mennesker.... Hvis ikke Thomas skal slutte på skolen da...( Kortsiktig løsninger på problemene våre).
Hvem vil ansette meg da??? Med mitt høye fravær (pga barn)... Tiden får vise.

1 Comments:

Legg inn en kommentar

<< Home