Tre av dem :)

lørdag, september 17, 2005

I dag skal "vi fire" på kino


Alle vi (inni meg og jeg) har vært på kino. Lurt veldig på hvordan det skulle gå med liten blære, masse mennesker som lukter og sitte så lenge. Vi klarte oss gjennom hele forestillingen av Charlie og sjokoladefabrikken. Spiste opp et stort begger med popkorn og en kuli appelsinsmak. Milla, Finn, Silje og Kenneth (søster, samboeren til søsteren, tante barnet mitt og venn av tantebarn) var alle fornøyde med filmen. Råder voksene til å se med engelsk talt.. Mye moro for oss også.

Begynner å merke magen som kommer krypene. Se ikke helt gravid ut enda, men må ty til gravidebukser. Ikke snakk om at jeg får klemt de små sammen inni min vanlige størrelse. Ikke hjelper det på kvalmem heller.

Nå om dagen går det på Sol frokost med melk og kneipp med krydderost. Mindre oppkast og mere mat inn.. "Meget bra,Beate" må rose meg selv, får jeg i meg mere å drikke også nå så kanskje ting retter seg. De søte små må spise opp alt jeg får i meg, for jeg går ikke opp i vekt. Får høre hva legen sier på fredag da det er ny undersøkelse.

4 Comments:

  • Ja, hørte om den gedigene poppcorn bollen du fikk i deg:) Det er bra...I morgen er du 14 uker etter min beregning , ja med litt hjelp fra milla. Spennende med lege/jordmor dager. Følger spent med. Karoline lurer på mye,,hvor skal de sove alle sammen og du har jo bare to pupper:) Når du er litt mer i gang skal vi komme på besøk..

    By Anonymous Anonym, at tirsdag, 20 september, 2005  

  • Hei og hå!
    Tar meg selv i å lese her, men jeg har jo enda ikke lagt igjen noen kommentarer! :| Vel, det er moro at vi har muligheten til å følge dere hele veien, kan jo ikke si annet enn at jeg gleder meg til å få se disse smårollingene da, selvom de blir aldri så mange :)

    Dette med navn skal ikke jeg begi meg ut på, ser at min andre halvdel har tatt seg av den biten :)

    Er artig å følge dere i denne tiden iallfall, så skal vi se om ikke vi kan få tatt turen over fjorden snart så Nitro kan få hilse på dere igjen.

    By Anonymous Anonym, at onsdag, 21 september, 2005  

  • Kjøpte du fire biletter, eller var det tre stykker som sneik?

    By Anonymous Anonym, at torsdag, 22 september, 2005  

  • (Det var tre små som sneik :)

    By Blogger J.Beate, at torsdag, 22 september, 2005  



<< Home