Tre av dem :)

fredag, desember 30, 2005

sykebesøk

Etter 11 dagers lengten fikk jeg endelig se Emil igjen. Torsdagen ble brukt til Emil, Emil og atter Emil. Jeg var utslitt når han dro, så da sov jeg en time. Men kjempedeilig å se han igjen. Tror også han var glad for å se mamman sin. Resten av dagen gikk fort med boklesing og tv-titting.
Fredagen startet med kvalme og uvel i kroppen. Orket ikke besøk men Thomas kom utover dagen alene (Emil var hos farmor), satt og pratet litt med meg.

Ellers så kom Emil en liten tur oppom før Thomas og Emil satte turen hjemover igjen.
Formen ble bedre utover dagen. Har spist greit. Legen har vært innom og sagt hei, og kommer ikke tilbake før tirsdag. Har hørt på hjertelyd til alle barna i dag. Tror jordmødrene synes det er mer spennende enn meg å prøve å finne alle tre. Jeg kjenner så mye liv og søskenkjærlighet at føler meg ikke bekymret på det området.

(skriver dette for Beate over telefon, og nå ble det en pause fordi en eller annen kom innom for å sjekke at alt er iorden. Camilla)

Jeg har fått strikkeoppskrift på babylue, tenkte å strikke en rosa og to blå, men har ikke funnet den perfekte...Vil ha sånn som Tara (kusina til Emil) fikk når hun ble født i Tønsberg....
Thomas hadde med lesestoff og ny forsyning av mandelstang til meg i dag. Går mye mandelstang her jeg ligger...
Thomas har vært å besøkt Lene, Lars og trillingene deres. De er ca. 8-9 måneder tror jeg...

Ønsker alle et godt nytt år i morgen. Vær forsiktig når dere sender opp raketter!

Ellers er jeg veldig glad for alle meldinger og hilsninger jeg får. Selvom jeg ikke har data her selv nå, får jeg alle hilsninger på bloggen lest opp...så skriv en hilsen når dere er innom og ser :)

Nyttårshilsen fra Beate i 4. etasje på Rikshospitalet!!!

11 Comments:

  • Gratulerer med å ha passert 28 uker! Flott jobb!Stå på videre!

    By Anonymous Anonym, at fredag, 30 desember, 2005  

  • Hei Beate

    Sender deg en liten nyttårshilsen. Håper du får se mange fine raketter fra 4 etg. Tenker på dere. Gleder meg over hver uke som går. Få Camilla til å lese opp fra bloggen til en nybakt far på VG nett blogg. Det var topp lesing. Anbefales. klem

    By Anonymous Anonym, at lørdag, 31 desember, 2005  

  • Flott at du har passert 28 uker og holder motet så fint oppe! Du gjør en super jobb med å hvile og ruge. Håper du får en hyggelig nyttårskveld og et spennende nytt år blir det vel garantert!

    Klem Silver

    By Anonymous Anonym, at lørdag, 31 desember, 2005  

  • Hei Beate og Thomas!

    En liten nyttårshilsen fra trillingfamilien på Høybråten. De 3 minste har akkurat lagt seg mens Serine leker med 2 små venner...

    Ønsker dere et spennende år med masse nye utfordringer. God ruging og godt nytt år! Håper vi kan treffes med alle barna våres når trillingene deres er vel ute.

    Hilsen fra Lena og Lars + 4 små :-)

    By Anonymous Anonym, at lørdag, 31 desember, 2005  

  • GODT NYTT ÅR!!!
    I natt drømte jeg at dere hadde bestemt to av navnene. Og det var Jonas og Tine!
    Og i våken tilstand har jeg funnet ut at Ulrik er et passende navn på en av guttene...?

    Hørte du hadde vært "redd" for om folk ble sure hvis ikke forslagene deres ble tatt i bruk.... Evelyn blir nok litt sur;)- for oss andre (i alle fall meg!) er det bare gøy å få komme med forslag! Vi har jo ikke noe med det, og andre gravide jeg kjenner er mye særere og vil ikke engang ha forslag.
    Uansett; all makt til foreldrene!

    By Anonymous Anonym, at mandag, 02 januar, 2006  

  • Thomas sa han likte navnet Conrad, og Beate har sagt før at hun liker navnet Felix. Så hva med de to navnene?
    I og med at Evelyn så sterkt ønsker seg en Matheo, kan jo jenta hete Mathea - så blir også mormor litt fornøyd! (Men niesen min heter det, så egentlig er jeg mot - Mads har allerede en Mathea i familien... gå heller for Tiril!)

    By Anonymous Anonym, at onsdag, 04 januar, 2006  

  • Godt Nytt År til dere alle.. har ikke tid til å skrive så mye, er på jobb.. men jeg tenker på dere alle, dere er jo ganske mange nå..:-)
    klem fra Therese

    By Anonymous Anonym, at onsdag, 04 januar, 2006  

  • hei hei beate og thomas og selvsagt emil da. ønsker dere riktig godt nytt år, må det nye året bringe dere mye hell og lykke!!!Masse store klemmer til dere fra alle oss tobente og firebente i svarstad!

    Ja ja hører jo med deg på tlf at det går bra, men selvsagt mye sliten, ikke værst og bære tre på en gang ja...men tenkte jo at jeg fikk skrive en liten hilsen her også, altid artig med ikke bare tlf.

    Merker det allerede har begynt en navnkamp her da gitt, kan dere ikke gjøre det så enkelt som kasper , jesper og jonatann... nei neida, spøk til alvor, så nå skal jagge meg jeg også komme med forslag.. dere får jo tre, og da var det vel slik at dere trenger et jentenavn og to guttenavn, hva med og legge litt bak navnene, og tre flotte navn som betyr noe godt og passer litt sammen så kommer mitt forsklag nå, hva med ALEXANDER(alexander den store, SIGURD(survivor,ellerdragedreper) og MADELEN(prinsessen(ja ja hvet det, min prinsesse på 7 heter også det, men har lært og dele.. he he)alle har en sammenheng av store prinser og prinsesser på en mdte, og alle har også noe norrø i seg.. utrolig flotte navn som veier hverandre! ja ja da ga jeg et forslag også, og jeg blir sint vis dere ikke bruker dem... he.. he..he.. vi snakkes dere. ta det med ro da, og hvil masse,ikke noe tull... viktig og være sund og høre på di voksne beate..tji hi..fnis.. ønesker deg alt vell. kklemm klemm
    Jeanette :)

    By Anonymous Anonym, at torsdag, 05 januar, 2006  

  • hva med litt artige navn felix, merlin og tyrill. måtte bare komme med disse også, tøffe navn, men kanskje litt eventyrisk istede. nei må jeg hoppe i seng. natta sov godt og drømm søtt. skal jo opp om en tre fire timer igjen med mine firebente små og mate dem(8 dager er dem blitt nå og så flotte,)skal se om vi ikke får tatt en tur bort til deg på besøk når di har fått ei uke til på seg, ta meed noen bilder til deg, ligner kanskje litt på onkel nitro.
    vær forsiktig.
    tenker på deg beate.
    svarstad

    By Anonymous Anonym, at torsdag, 05 januar, 2006  

  • Ida, Jesper og Jonas.

    By Anonymous Anonym, at torsdag, 05 januar, 2006  

  • Maja, Sander og Didrik

    By Anonymous Anonym, at torsdag, 05 januar, 2006  



<< Home