Tre av dem :)

mandag, desember 19, 2005

oppdatering fra sykehuset via telefon

I dag har vi sjekket vekta mi og blodtrykket mitt. Vekta er 72,9, som er uforskammet bra til å være gravid med 3, og blodtrykket var 110/60. Urinprøve var bra, som jeg antar er viktig:) Dagen i dag har ellers gått til å lese navnforslag-lister. Og så har jeg slappet av som jeg skulle. Thomas og Emil har spist middag hos mamma og pappa i dag. Har fra sikre kilder at Emil var veldig trøtt.. Thomas og Emil har også handlet JULTRE i dag!!! Og hvis jeg er veldig heldig kanskje jeg får perm så jeg får sett det...lurer på om det blir pyntet, da.... Det står noen julenek utenfor huset mitt allerede som ikke kom lenger enn til å ligge på trappa.
I morgen er det storkontroll. Ultralyd med lengde og vekt på barna. (og sjekke om den siste lille er en jente eller gutt håper jeg. red.adm.)
Ellers får jeg besøk av mamma og søster`n i morgen. Regner med at de kommer med noe godt til lunsj.

1 Comments:

  • Godt å høre, Beate. Dette kommer til å gå bra!
    Jeg har tenkt å komme å besøke deg en dag. Jobber jo rett ved sykehuset. Men lunsjen er bare 30 min. så jeg får ta en dag jeg har anledning til å snike meg til litt ekstra fri!
    Spennende med navn.... Hva med Linnea hvis det er jente?
    Ellers går jeg for Oliver og Isak, men det har jeg vel sagt noen ganger.
    Lykke til på stor-kontroll! Og oppdater så fort som mulig!

    By Anonymous Anonym, at tirsdag, 20 desember, 2005  

Legg inn en kommentar

<< Home