Tre av dem :)

lørdag, desember 10, 2005

Perm

Hjemme på første perm i dag... Emil og Thomas kom å henta meg i den nye bilen. Bilturen hjem var lang og svingete. Emil er en liten knupp så langt og vil gjerne kose med mammaen sin. rart å være hjemme på besøk. Klør i fingrene etter å gjøre ting, men sitter stille.

Dagene på sykehuset har gått fort. Vært perioder tiden har gått sakte.. Ligger på dobbelt rom med ei på 31 år Kristine, som venter tvillinger, 32 uker på vei.. Ho må ligge helt stille, bare toalettbesøk som er lov. Legen regnet med at jeg skulle inn på kontroll igjen til Tirsdagen. Livmoråpningen var fint uten nebbing sa Lars Johansen (legen på sykehuset), men han hadde ikke sett den før så han ville se igjen om en uke. På innleggelses papirene mine står det at jeg er innlagt til "avlastning". Matan er god. Personalet diller med oss. Eneste klagen er madrassen, ikke fult så god..... Fine blå pysjamas gensere gjør meg ekstra innlagt :)

Fint med telefoner og mailer.. Thomas skriver de ut til meg. Siden det er en måned siden avdelingen "min" åpnet, er ikke alle ting på plass enda. Tv og data tilkoblingen er IKKE oppe å går.

Skjedd ting hele tiden mens jeg har vært hjemme. Nå er det legge tid for Emil og han er passe grinete og trøtt. Koselig å se familien i vante omgivelser. Mamma, Pappa, Søsteren ,Tara og Silje har vært innom på besøk. Og for å låne bilen. Siden vi har to og det bare er en sjåfør hjemme fortiden. Kommer nok til å sove godt i natt. Nå skal Tgomas og jeg slappe av foran tv til vi skla kjøre.. tilbake.... Klemmer til alle fra Beate

2 Comments:

  • Fint og høre du har det bra og at det ikke er så værst på sykehus, ennå:) du går nok full tid du beate...ler... håper de tre lar vente på seg noen uker til. Tomas har blitt en skikkelig husmor, har jeg hørt:) sånn med Emil...Emil,Tara og Mads blir nok gode venner, har de startet sånne mødre/barn treff tro? Du er flink Tomas...må mobbe litt. Klem

    By Anonymous Anonym, at lørdag, 10 desember, 2005  

  • Hei Beate og Thomas! Her sitter jeg i Møllebakken og logger meg inn på siden deres via "Anita & Paal Christian", og det har jeg gjort i lemgre tid, men ikke fått til å kommentere! Prøver igjen. Er veldig spent på fremdriften nå, og var veldig glad for "avlastningsinnleggelsen" nå. Så får du heller la kløende fingre leve sitt eget liv hjemme i helgen, Beate- ikke bry deg om dem! Alle gode ønsker for dere nå i fortsettelsen!!! Hilsen fillegrandtante (selvoppnevnt) Astri

    By Anonymous Anonym, at lørdag, 10 desember, 2005  

Legg inn en kommentar

<< Home