Tre av dem :)

lørdag, januar 07, 2006

3 BABYER FØDT

1 GUTT OG 2 JENTER BLE I KVELD FØDT PÅ RIKSHOSPITALET I OSLO.
Ja, dere leste riktig. de er små men i god form, begge jentene ble lagt i kuvøse, og gutten var de ikke sikker på om trengte kuvøse i skrivende stund !

kommer en oppdatering senere når jeg får snakket med en av de nybakte foreldrene.
Men gratulerer de så mye.
Stor klem fra Tante Camilla!!!

Lørdag morgen.
Nå har jeg snakket med den nybakte mor! Hun har det bra, bortsett fra att hun blir dopet ned, og har smerter....ikke så rart kanskje når man har fått kuttet opp magen..( Jeg vet hvordan du har det søs)
Kl. 22.46 i går kveld kom det en stor gutt på 1370 gram til verden
Kl. 22.47 i går kveld kom det en jente på ca. 1100 gram til verden
og 1 minutt senere ble lille IDA på 920 gram født. (Altså 1 navn bestemt!)

Alle barna pustet selv, og ble lagt i kuvøse. Det er ikke noe kritisk på noen måte med noen av barna.
Beate er allerede overført tilbake til Barsel!!! Har lest opp de første gratulasjoner fra bloggen og hun takker.

Videre oppdateringer kommer nok før man aner :)

12 Comments:

  • ida og marie.....matheo eller felix
    Hilsen tante camilla og yvonne.

    GRATULERER TIL NYBAKTE FORELDRE; BESTEFORELDRE OG ALLE ANDRE SOM MEG.....YVONNE

    By Anonymous Anonym, at lørdag, 07 januar, 2006  

  • Får vel skrive meg på gratulasjonslisten :)

    By Anonymous Anonym, at lørdag, 07 januar, 2006  

  • Gratulerer så masse!!!!!
    Nå begynner navnkampen for alvor;)

    Stor klem til hele stor-familien

    By Anonymous Anonym, at lørdag, 07 januar, 2006  

  • Hei hei
    Gratulerer så mye til dere alle sammen!!

    Hilsen Annette

    By Anonymous Anonym, at lørdag, 07 januar, 2006  

  • Gratulerer så mye! Moro at det ble to jenter og en gutt :)

    By Blogger Mariann, at lørdag, 07 januar, 2006  

  • Kjære lille familie som plutselig har blitt så stor! Jeg skjønner nå hvor spennende dette har vært for nå griner jeg bare... GRATULERER dere 3 "gamle" med de 3 splitter nye!De beste ønsker fra Astri og Odd Eric

    By Anonymous Anonym, at lørdag, 07 januar, 2006  

  • Jiippiiii
    Jeg er blitt mormor til 3 til.
    bestefar henger seg også på her...

    By Anonymous Anonym, at lørdag, 07 januar, 2006  

  • Kjære allesammen!
    GRATULERER med 3 små nurk! Jeg ble rørt når jeg leste at "3 babyer er født". Husker godt vår egen opplevelse. Lykke til med 3 nye familiemedlemmer. Regner med vi får høre om fødselsforløpet etterhvert. Gratulasjoner fra 6xBergersen på Høybråten :-)

    By Anonymous Anonym, at lørdag, 07 januar, 2006  

  • Åh, nå ble jeg overrasket... Hvorfor måtte de plutselig til verden? Men så flott at alt høres så bra ut - puster selv og greier, flotte unger det!!!! Gratulerer til mor, far og storebror Emil og selvfølgelig alle tanter, onkler og besteforeldre. Også TO jenter da! Gjetter det blir noen dager fylt med mye følelser og mange tanker...

    Skal ikke hive meg inn i navnedebatten, bare si at Ida er et fint navn og at Marie også klinger bra.... (Min yngste datter heter Marie).

    Lykke til i denne kaotiske tiden, gleder oss til å høre mere fra dere.

    Stor gratulasjonsklem fra Silver

    By Anonymous Anonym, at lørdag, 07 januar, 2006  

  • Gratulerer alle sammen!!
    Og lykke til videre..Håper dere får tid til å komme innom Dobbel glede og dele med oss der inne også..Vi venter på dere!!*klemmermasse*

    Hilsen Lenemor

    By Anonymous Anonym, at lørdag, 07 januar, 2006  

  • HEI OG HOPP
    Gratulerer så kjempe kjempe masse. Ble helt rørt til tårer jeg fikk beskjeden, og fikk se lille frøken mini. Helt skjønn... Synes dere mestrer dette kjempe fint, det skal dere jammen ha. Ønsker dere absolutt alt godt i tiden som kommer, og trenger dere pass, så bare si i fra. Tar gjerne noen dager ekstra med Emil så dere får slappet litt av.
    Kjempe klem og masse gratulasjoner igjen til dere fra Kari-Mette

    De andre her hilser også så masse
    =o)

    By Anonymous Anonym, at lørdag, 07 januar, 2006  

  • Gratulerer masse! Gutten var jo stor i forhold til gestasjonsalder. Trenger de CPAP-behandling eller puster alle 3 helt alene?

    Flott at alle tre er friske og fine. Ønsker dere alt godt :)

    By Blogger shecat, at lørdag, 07 januar, 2006  



<< Home