Tre av dem :)

søndag, april 09, 2006

Oppdatering??

Oppdatering?? Joa.. Ting går aå utrolig treigt her hjemme. Vasker klær og koker flasker. Litt søvn blir det til og med inni mellom. Ikke for mye, men akkurat så lite at man føler seg på kanten til sammenbrudd.
Det morsome er Emil som utnytter hver lille sjangs til å få vilja si. For to kvelder siden holdt han på med meg i 1 !/2 time med terror. Leker fløy vegge mellom og max utavgering. Midt oppe i det må man smile, så humøret er fortsatt der. Der han "brummer" til mammaen sin for han ikke får vilja si. Og aldri er ordet NEI kommet tydeligere. Grense prøving er det hele tiden, men det topper seg veldig noen ganger *smiler*. Verdens (i mine øyne, Thomas kommer like etter) beste gutt har nettopp lagt seg og gav meg en god klem før han la seg fint ned og ikke laget er knyst siden.

Ada er god som gull. Hun spiser og sover. Litt sutring for å vise fram sutre underleppa skjer, men er av skjeldenhetene.

Ida er god som gull. Har et tempramang som kan skremme de fleste, men har noen kule runde øyne som kan stirre på deg i evigheten. Det er da man lurer på hva de små knøttene tenker. Lurer på om hun har smerter mht shunten, men snakke det gjør hun ikke enda. Vanskelig å vite sikkert... Rapinga går mye bedre. Vi lærer oss nye tekninger og hva som virker for henne. Deilig å vite at hun i allefall slipper de smertene.

Vi skal på vekt kontroll i morgen (mandag). Ellers Skal Ida inn på Riksen onsdag (tror jeg) etter påske. Helsesøster og fysioterapauten kommer også på hjembesøk snart.

Gjester har vi hatt og bilder er blitt tatt. Det som opptar fritiden min nå om dagen er å navne bilder. Jeg er ferdig med bilder som er tatt i januar og februar. Da er det BARE mars og april igjen. Så fint at Thoams tømte kameraet og la en haug nye bilder inn på dataen.... Derfor kommer bilder når de er litt mere systematisert... Jeg lover at det kommer flere....

3 Comments:

  • Har du sett sånn falskesterilisator for micro? Verdt sin vekt i gull! Mine tvillinger fikk kun erstatning, så det gikk en del flasker, kan du si...;-)

    By Anonymous Anonym, at søndag, 09 april, 2006  

  • nei ikke sett eller hørt om... Må undersøkes.

    By Blogger J.Beate, at søndag, 09 april, 2006  

  • Jeg har en jeg ikke bruker... Den kan dere få.
    Er moren til Thomas fortsatt på Høybråten innimellom? Kan da levere den der. :-)
    Koselig med oppdatering. Dere er flinke.

    By Anonymous Anonym, at tirsdag, 11 april, 2006  



<< Home