Tre av dem :)

mandag, juni 12, 2006

Første avlastning

Nå løper vi ut døra... "Damene" som skal passe barna er kommet og vi løper...

TRE (3) timer var vi å koste oss... Spiste deilig lunsj og is på brygga... Mega kos.... Bare Thomas og jeg... Lenge siden sist... Hvor vi har kunnet slappe av bare vi to...

Litt butik titting ble det også tid til... Hentet bilder jeg hadde til fremkalling. (litt reklame) Elkjøp hadde tilbud på 0,10 kr pr bilde og jeg sendte 369 til fremkalling. Nå var de kommet. Avrundet ble det 37 kroner for en haug med bilder... Vanlig pris er 0,50 kr, ikke værst pris det heller. Bildene ble bra de. Nå har jeg nok jobb foran meg. De må limes inn, ellers blir de liggende i en skuff. Bilder er jo til å vises fram og det er greit å vite hvor hvilke bilder er...

Siden varmen har tatt overhånd blir det en stille rolig dag i dag...

2 Comments:

  • Det fortjener dere. Nyt det!

    Vår hjelp er nå slutt, (den varte i 4 mnd, denne måneden får vi penger isteden.) Jeg savner hjelpen vår veldig, hun var så flink!! Nå skal hun flytte til Horten - dessverre...
    Kos dere i det fine været. :-)

    By Anonymous Anonym, at mandag, 12 juni, 2006  

  • Så fint at dere får litt alene-tid! Det er dere vel unt.

    Også blir en jo en mye mer tålmodig og glad mamma (og pappa) når en har fått luftet hodet sitt litt. :0)

    Silver

    By Anonymous Anonym, at onsdag, 14 juni, 2006  

Legg inn en kommentar

<< Home