Tre av dem :)

fredag, juni 09, 2006

Og flaggdag for den minste...

Vekten til Ida fortsetter oppover.... 4000 gram nøyaktig i går.... Ada tusler også oppover i vekt 5360 gram. I går var en slitsom dag. Ida bstemmte at jeg kun skulle få sove en halv time... Dagen går da litt som i sakte film. Hjernen er ikke alltid med , når den går på tomgang. I natt derimot var Ida trøtt. Så da fikk vi alle sove. 5 timer... Jippi... *stort smil*

Nå våkner de små englene mine.. Litt mat... Ada begyner å komme inn i et mønster, men jeg husker fra Emil at mønstere på så små ikke varer lenge...

Siden Ida ikke virker fornøyd med mat mengden , men ikke klarer å spise mere avgangen (mereker at ho vil ha mere mat og vil øke), har vi prøvd med grøt(en teskje!!) ved to måltider om dagen. Så får vi se om det virker.. Ada rynket på nesen av grøt og hadde noen fine grimaser. Ida prøtesterte ikke like mye med å dytte det ut, så hun svelget fortere grøten ned. Vi får se. Alt er vært et forsøk. Hun hyler så veldig innimellom og vi gjerne ha mere flaske, men det blir bare oppkast.. Den balanse gangen er ikke lett for oss foreldrene.

Thoams er å seiler stor båt for første gang i år... (for de som ikke har fått det med seg: han STOR seilentusiast). Holdt på å steke vaffler til "mannskapet" klokken et i natt. Det var da han rakk det... Færder'en går av stabelen i dag.. Så jeg ønsker lykke til. Så får vi se da.. Om det er båten pappa eller Thomas er med på som vinner *smiler*

3 Comments:

  • Jeg er nesten formærmet. Ikke lenge siden jeg ville gi jentene potet til ville protester, men grøt er altså ok? Må le, synes jeg ser for meg grimasene til Ada.
    Og en rettelse; pappa, Tomas eller fetter`n sin båt som vinner.
    Ha en fin dag:)

    By Anonymous Anonym, at fredag, 09 juni, 2006  

  • Klem til dere for tunge dager. Som trøst så blir det som oftest færre av dem etterhvert, men det kan ta tid. :-) Du skal se mye ordner seg når de får "ordentlig" mat i magen, blir gjerne litt roligere da!

    Takk for oppdateringer, Beate!

    Silver

    By Anonymous Anonym, at fredag, 09 juni, 2006  

  • Hei Beate, Emil, Ida og Ada.
    Det ble ikke seier på hverken oss Vemund eller Thomas. Thomas fikk en bedre plassering enn oss, men de hadde jo ikke så mange i sin klasse.
    Hvordan det gikk med din fetter vet jeg ikke, men han kom til mål. Han seilte jo ikke Færder`n for han var ikke så langt ute. Visnakkes. "Beste"

    By Anonymous Anonym, at søndag, 11 juni, 2006  



<< Home