Tre av dem :)

søndag, mai 20, 2007

Helgen

17.mai er en spennende begivenhet. 3 barnevogner og 4 barn skulle vi holde styr på i barnetoget:) Men vi fikk kjørt karuseller og kost oss. Og vi hadde masse god kake som ventet på oss hos Mormor og Bestefar. Musikken på tivoliet er for høyt for Ida og Ada så de ble passer på hjemem. Emil storkosteseg og ville ta alle karusellene. Tara ville IKKE ta noen.

Fredag var Petter en snill sjåfør. Beate var hjemme alene, og ringte meg. Jeg hadde lyst på sjokoladekake. Så Petter kjørte til Beate og byttet en stratos i en sjokoladekake. Mormor var også snill og kjørte ut i regnværet for å kjøpe sjokolade til Beate. DOBBELT opp med sjokolade. **DOBBELT SMIL** Skal tillegges at Thomas var i Oslo å seilte. Han dro tidlig på fredagen og kom seint hjem på lørdagen. Seiler modellbåt for fullt.

Lørdag var Emil på besøk for å leke med Tara. Det gikk litt opp og ned. De kan være de beste venner og de bitreste fiender, alt på noen få øyeblikk. Nå vet jeg dessuten hvor mye en yoghurt kan spre seg ut over hele kjøkkenet mitt.....laaangt oppover skapdørene.....bare av å skyve den ned fra kjøkkenbordet *smil*
Søndag var Mormor, Beate, Petter, Emil, Tara og jeg (Milla) og gikk tur i skogen. Hadde med saft og ByggmesterBob kjeks. Hadde stoppe pause midt inne i skogen. Emil er blitt flink uten bleie, så han måtte prøve å tisse på det meste av busker og ned i "elver".
Fint vær med mye vind i dag Kost oss masse ute.