Tre av dem :)

onsdag, september 21, 2005

Oppdatering

14 uker på vei er vi nå i dag onsdag. Jeg holder bedre på maten, men er mye kvalm og blir fort sliten. Høyre hofte har en liten tendens til å lage trøbbel og nederst i korsryggen murrer det hvis jeg beveger meg for mye.

Ellers får jeg mye "kjeft" av lesere som vil vite mere. Husk at jeg er GRAVID med mye HUKOMMELSESTAP :) Navn ikke bestemt. De skal få det største soverommet i huset og etter Emil er det en sprinkel seng og jeg håper vi får tak i flere. Et bilsete (maxicosi) er lovet fra søstra til Yvonne. Alle barne klær (både brukte og ubrukte) tas i mot med takk.

Ellers er det bleie avtale fra Libero med bleier til to barn i to år. Småfolk har visst også et tilbud, som vi ikke har fått tilbake melding på enda. Noen som vet om noe mere GI OSS ET HINT.

Endelig har jeg kommet meg litt utenfor dørene. Mandag var jeg på Perfect Home party hos Elin (venninne av søster'en). Spiste gode snurringser og is. Tirsdag sneik jeg meg bort til mamma med Emil, der vi fikk middag (noe jeg har gjort mye når Thomas har vært borte i det siste) Ingen ting slår mammas mat som jeg spiser mye av, litt for mye kanskje... I dag hadde jeg lunsj besøk av Yvonne og Milla. Greit med gjester som kjøper maten, lager den og rydder etter seg igjen.. TAKKER.. Så før legge tiden til Emil kjørte vi på besøk til et vennepar (Ørnulf (gamle sjefen til Thomas og venn), Linda (venninne), Iselin og Sigurd(barna dems)).

Dagen har vært lang.....
Og siden alle lurer.. JA jeg kjenner bevegelse i magen.. De tar mye plass... :)

1 Comments:

  • takker og bukker for god oppdatering. veldig fornøyd med at vi får skryt for lunsjen, og at vi rydder. Viktig at du ikke gjør for mye selvom du føler deg bedre enn på lenge :) ellers oppfordrer vi alle bloggere til og fore beate og ta en liten ryddings der i ny og ne. hun er spessielt glad i bakte poteter, eggerøre med ketchup,banansplitt fra da vinci og RØD saft. Kommer gjerne med lunch igjen vi:)

    By Anonymous Anonym, at torsdag, 22 september, 2005  



<< Home