Tre av dem :)

mandag, juni 26, 2006

Så er det tid for ferie...

Så er det ferie tid. Ikke mye reising på oss. En svipp tur bort å besøke barnas farmor og oldermor skal vi prøve å få til.
Ellers skal vi være hjemme i varmen.
Iallefall den som er i dag. Satt 5 min på varandaen og jeg var kokt. Siden det er sterkt sollys blir det til å vi er mye inne.
I går gikk Emil og jeg først tur bort til Mormor og Beste, før det ble kjøpt inn blomster og frisket opp på graven til Felix. Is på veien ble det også tid til. Merker det i føttene i dag. Fått et lite gnagesår, men veldig stolt av meg selv. Ikke hver dag jeg er ute å beveger på meg. Burde nok bli mere tid til slike ting nå, som lege besøk og planlegging av turer tar mindre tid. Siden Ida og Ada er tvunget inn i et spiseskjema, så vet vi når vi kan gjøre ting.

Straks kommer fysioterapauten. Trenings økt er gang. Thoams holder for harde livet på i hvert fri minutt å fikse combicampen... SE bilde *smile* Ps. Det er Jens på bilde...

PASS PÅ Å DRIKK MASSE (VANN) I VARMEN !!!