Tre av dem :)

torsdag, september 07, 2006

Rundet 8 måneder !!!

I går rundet de to "små" nurkene mine 8 måneder. Tok bilder av de for å ha i albummet. Se så herlig Ida ligger å sover *smiler* Ada spiser på sølvkruset ho fikk til navndagen. Veldig fornøyd med at det "glinser". Strekker seg stadig etter det. Det blir ny favoritt leke (??). Må brukes sier Mormor og Bestefar. De må vente litt med å bruke skjeene og bollen de fikk. Håper at jeg er flinkere til å pynte de litt med kjeder. Hjelper kanskje når de får musefletter. Tror vente tiden er lang. Emil fikk ikke hår såååå fort.

Felix var veldig i tankene mine den dagen. Glad jeg var innom graven han og la på blomster. -Det mangler en og kommer alltid til å gjøre det. Vanskelig tanke som svirrer oppe i hodet. Ikke blir man kvitt den heller. Det er så mange ting man lurer på, som man aldri får svar på.....

5 Comments:

  • Hei jenter og gratulerer med 8 mnd.
    Først til dette med fletter: jeg kan love deg at det blir ikke lettere selvom håret vokser til...da er de også store nok til å vite at de IKKE vil ha strikk i håret..skriver av egen erfaring!

    Tanker om Felix er der hver eneste dag...han blir husket av mange.

    Må ha med en liten hilsen fra Tara ellers går datan i stykker her tror jeg; tryy vv cvn,mn n hmnnnnbnnn

    By Anonymous Anonym, at torsdag, 07 september, 2006  

  • Hei igjen:)
    Grattis med 8 mnd Ida og Ada.
    Helt utrolig hvor store dere har blitt. Husker dere godt fra dere lå i kuvøser og nesten ikke syntes mellom alt utstyr, bleier og andre nødvendigheter.
    Tiden går fort når man ser tilbake.

    Nå må jeg avslutte for Tara maser etter gutten som danser.

    Klem

    By Anonymous Anonym, at torsdag, 07 september, 2006  

  • gratulerer med 8 mnd ,det er 2 gullnøster vi har .godt Ada liker kruset.klem mormor og bestefar

    By Anonymous Anonym, at torsdag, 07 september, 2006  

  • Hei Anette. Ser du også har en siden, men jeg komme rikk einn på den??

    By Anonymous Anonym, at fredag, 08 september, 2006  

  • kjære Ada. Gratulerer med de to skarpe. Hilsen M og B

    By Anonymous Anonym, at fredag, 08 september, 2006  

Legg inn en kommentar

<< Home