Tre av dem :)

mandag, august 28, 2006

Bryllupsdag + + +

Så plutselig var bryllupsdagen her (22 august). Og vi glemte den begge to.. Sånn går det når man ikke følger med på dagene. Men 28 august er dagen vi husker best. Da ble vi offesielt sammen for en haug med år siden... nærmere bestemt 12... Hjelp å tiden flyr. Begynner veldig å nærme oss tredve *smil* Noen som anner hva slags bryllup man har etter tre år? (eks papir eller bomull)

Thomas har begynt på skolen og gjør flittig lekser. Påbygningsåret for å få studiekompitanse. Så alle får krysse fingrene for at karakterene blir bra.. så han kommer inn på høyskolen.

Emil stor trives i barnehagen. Har finni seg en lekekamerat som er like umulig. *smiler* De koser seg og er høyt og lavt. Så lærer han mye, og ting som skjer prøver han å fortelle hjemme, men vi er ikke like flinke til å skjønne hva som blir sagt. Selv om det hjelper veldig for hver dag.

Ada og Ida skal ha navnfest kommende søndag. Så uka kommer til å bli full av gjøre mål. I dag har jeg baka kake. Søster MIlla og Tara har passet jentene, og jeg har rotet til kjøkkenet. To kaker er nesten ferdige. Sara Bernard som er helt genial å fryse. Til byen i morgen å handle siste pynten. Klærne til barna er handlet inn så de ligger klare.. Thoasm er det værre med. Kommer nok med klærne på lørdags kvelden.. En knapp som trengs å sys på eller en skjorte som må strykkes.... For dresser har han... (Noen som kjenner seg igjen?)

3 Comments:

  • 12 år siden? Det var tider det! :-) Ubeskjedent nok tar jeg masse ære... Dere hadde ikke ant om hverandre engang om ikke jeg hadde stikki avgårde... Happy ending ass!

    By Anonymous Anonym, at mandag, 28 august, 2006  

  • Gratulerer med bryllupsdag og "første møte" dag! Og lykke til med navnefesten på søndag.

    Klem Silver

    By Anonymous Anonym, at mandag, 28 august, 2006  

  • hei på dere:)
    nå er jeg tilbake etter laaaang tid uten data. Grattis med merkedagene...har ikke 3 små, men glemmer slike dager jeg også...godt milla ringte og minnet meg på bursdagen til mannen min:)
    klem

    By Anonymous Anonym, at tirsdag, 29 august, 2006  

Legg inn en kommentar

<< Home