Tre av dem :)

lørdag, juni 09, 2007

Sykehus

Ida er innlagt på sykehuset. Fått innlagt Peg-sonde og har infeksjon i såret. Så en uke på antibiotika. Mulig hjem på onsdag eller torsdag. Ho er feber fri og begynner å komme tilbake til sitt vante jeg i dag. Ikke moro å ligge inne på en varm avdelig (UTEN AIRCONDITION) med en feber unge som ligger konstant oppe under 40 grader. Ble lagt inn 4 juni og operert den 5. Feber på kvelden den 5. Så to døgn med ELENDIG unge. HATER SYKEHUS!!!! de er flinke , men treige. Alt går så treigt og sakte. Ting tar sånn tid og all den ventinga. Noen timer hjemme i dag. Går glipp av en avlstnings helg til så nå er det to måneder siden vi har hatt en hel nattsøvn. Ida vil snu på døgnet igejn, ikke så rart i varmen. Nå skal jeg ut å leke med Emil og Ada i badebasenget.



GRATULERER Knut og Kine med baby gutten.........

2 Comments:

  • Hei Beate!

    Må bare si at jeg beundrer deg.Så mye dere har å stri med,og alt dere har vært gjennom de siste åra. Allikevel holder dere motet oppe, og ikke minst dere holder sammen.Det er virkelig til å få tårer i øynene av. Vet selv hvor vanskelig og tungt papirarbeidet er og alle ekstra legetimer. Jeg har ikke på langt nær så mye som dere. Håper ting går litt mere på skinner for dere etterhvert.

    By Blogger Unknown, at tirsdag, 12 juni, 2007  

  • Følger stadig med her inne, selv om jeg ikke alltid skriver en hilsen. Og jeg blir bekymret når bloggen ikke er oppdatert på en måned. Håper det bare skyldes ferietid!

    Sommerklem fra Silver

    By Anonymous Anonym, at onsdag, 11 juli, 2007  

Legg inn en kommentar

<< Home