Tre av dem :)

torsdag, september 29, 2005

Hos jordmor uke 15

Vært hos jordmor i dag. Alle hjerter slår. Alle vokser og har det bra. Livmormål er like stort som en i uke 25. Det sier seg vel selv at de kommer til å få veldig dårlig plass etter hvert. Legen håper å kunne "holde" meg hjemme til jeg har rundet uke 22, men bare tiden vil vise.
Vekt 62,9 og stiger opp over. Siden jeg gikk ned 8 kilo første månedene er det viktig at jeg begynner å gå opp igjen. Det går sakte men sikkert oppover. Så vokser de tre også bra... Neste uke er det nærmere lengde måling. Fram over er det målinger for å passe på at de vokser som står i fokus.

Dagen i dag har så langt gått veldig bra. Sitter hos søsteren min og venter på at Emil skal våkne. Ho er snill og passer han mens Thomas og jeg er hos lege/jormor (når det passer da).

0 Comments:



<< Home