Tre av dem :)

torsdag, september 22, 2005

Kribler i magen

Gleder meg sååå til lege time i morgen. Krysser fingrene for at jeg har gått opp i vekt og at "de tre små" har vokst.

Mammaen til Thomas skal selge huset sitt, derfor er Thomas i dag over alene med den store stasjonsvogna vår og henter "ting"(vi trenger over halvparten av tingene, men det er alltids noe enn kunne vært for uten). Bra vi har lagt gulv på loftet så vi har et sted å lagre alt sammen.

Det sier seg vel selv at Emil og jeg har vært overlatt til oss selv... Men vi ringer Super mormor... Hun ordner opp.. Handler, besøker oss (sykklende) , henter oss i bilen hjem til seg, er barnevakt for Tara 1år (tante barnet mitt) og jammen fik vi ikke middag der i dag også... To hele tallerkner elg suppe ble det på meg. (det ER godt). Minner meg på at jeg er sulten igjen..hihi

4 Comments:

  • Jeg er også spent!!
    Får ikke sjekket bloggen i morgen (skal til Oppdal i helgen), så jeg sender nok en sms og hører. Kanskje dere får vite kjønn!?!

    Lykke til:)

    By Anonymous Anonym, at torsdag, 22 september, 2005  

  • Det er en til som gleder seg til i morgen....jeg.
    Så venter spent på bloggen i morgen.
    Lykke til alle sammen:)

    By Anonymous Anonym, at torsdag, 22 september, 2005  

  • Her kommer noen nye trend navn rett fra vg. Noah, Lucas,Rasmus, Clara, Saga og Hannah

    By Anonymous Anonym, at fredag, 23 september, 2005  

  • Hei!!

    så spennende med trillinger!!! oG je som er så spent på mine tvillinger og vår sønn som rundet 2 år i sommer, bortset fra at vi bare har 2 jenter i magen, så er vi i samme situasjon. Håper det går greit med legetimen i dag, det virker da som om du spiser godt synes jeg....kan få noen av mine 10+kilo...

    By Anonymous Anonym, at fredag, 23 september, 2005  



<< Home