Tre av dem :)

søndag, oktober 02, 2005

Helg......


Ja, jeg er her jeg og........ Har fått lit pepper for at jeg ikke dukker opp her ofte nok.... hehe...

Det har vært helg og ting har vært litt opp og ned. Beate har ikke vært så veldig bra i helga, noe som egentlig "passet" litt dårlig fordi jeg har vært borte både lørdag og søndag.

Lørdag: Jeg stod opp tidlig for å dra til larvik for å seile NM (klassemesterskap)i IOM (Modellbåt). Beate fikk da en litt tøff start på dagen når Emil våknet med morgenstell og bleieskift og ble fort dårlig. Da steppet heldighvis mormor og bestefar inn og tok med emil en tur til Larvik for å se på meg seile i det dårlige været. De kom akkurat i pausen så da var jeg heldig å rakk en vaffel med lillegutt får det var seiling igjen:) Mormor og bestafar var også så snille at de hadde smurfen sovende over til søndag. Beate var i bedre form på kvelden og vi koste oss med barnefri, lit god mat og en film på kvelden.

Søndag: Jeg er også tidlig oppe i dag og reiser til Larvik for mer seiling. Jeg kommer meg greit oppom morgen og er i godt humør etter den gode foreløpige plasseringen på 5. plass. Satser på å beholde denne utover søndagen, men den gang ei:( Litt manko på seiltrim og mye ryggsmerter gjorde dagen ganske slitsom og vond:( Men endte på en 7.plass og fikk iallefall premie:)
Beate har ikke vært i storslag i dag heller, men satser på en bedre dag i morgen igjen...... Må takke fruen for lit ekstra og slitsom innsats i helgen for at jeg skulle få komme meg ut og "luftet hode" litt og oppleve noe annet. Blir tross alt mye hjem og Emil om dagen når ho ikke orker så mye, og sef. IKKE SKAL gjøre så mye heller.... TAKKER:)

Ellers så ser vi frem til legebesøk på torsdag, med ny lege da vår faste lege er i varmere strøk denne uka..... Håper det snart er mulig å få vite noe mere om hva slags kjønn det blir...... Far er veldig spent på dette...... hehe....

5 Comments:

  • Hei på dere:)
    Har bare lyst til og si at du er veldig flink med Emil Thomas....skryt.... og spent på legedagen denne uken også.

    By Anonymous Anonym, at mandag, 03 oktober, 2005  

  • Hmm.. Gir du ros til en som ikke er hjemme hele helga??? Rosen gies til mormor og bestefaren til Emil.

    By Blogger J.Beate, at mandag, 03 oktober, 2005  

  • Jada...det er jeg helt enig i.
    Det er mange flinke og hjelpsomme mennesker rundt dere...smil...Men nå har jo du vært gravid litt lengre enn bare i helga da. Thommas fortjener litt skryt han også.

    By Anonymous Anonym, at mandag, 03 oktober, 2005  

  • Synes dere er flinke begge to jeg, for å få ting til å fungere.... Lykke til på timen i morgen.....

    By Anonymous Anonym, at mandag, 03 oktober, 2005  

  • Timen er til torsdag. Thomas som roter med dagene..

    By Blogger J.Beate, at mandag, 03 oktober, 2005  



<< Home