Tre av dem :)

torsdag, juli 13, 2006

Kite tur

Thomas og Jens har vært å kitet i Sverige. Emil har derfor vært to dager hos farmoren sin. Sykkling står høyt i kurs, bare været tillater det. Når han kom hjem på morran i dag var det avgårde til barnehagen. Han er der noen timer om dagen. Han rekker nesten ikke å si hade, før han spurter avgårde. Sandkassa og trehjulinger, andre barn og fint vær. Tror han trives veldig godt så langt.

Tusenfryd turen gikk over all forventning. Jeg kjørte alle loopene. Til og med den nye zoom zoom. Gikk fort ja. Bilder kommer... Konsert var det på kvelden, så ble reine natta før vi kom oss hjem. Tennis fotball vinner ble også kåret. Må ikke spørre meg hvem som vant, men det tuslet masse fotball kjendiser rundt i gatene. Ikke før vi møtte knisete personale ble vi tre oppmerksome på de. Så kan vel si at fotball ikke er helt min greie.

I går kveld fikk jeg så vidt begynt på scrap bookene til trillingene. Ida er først ut.. Mye klipp og lim. Velge ut bilder er heller ikke lett. Første gang jeg prøver meg på det, så spennende å se hvordan resultatet blir. Har også litt bilder som skal inn i albumet til Emil. Så har noen timer med jobb foran meg. DEt er en type jobb som er veldig positivt da.. *smile* Pulse litt oig høre på musikk og kose meg.

5 Comments:

  • Heihei!
    Må bare si meg utrolig enig med Beate i at Tusenfryd var kjempegøy. Og vi trenger en skikkelig oppdatering på hvem som er hvem i fotballverdenen...
    :)

    By Anonymous Anonym, at torsdag, 13 juli, 2006  

  • Tante Milla????

    By Anonymous Anonym, at torsdag, 13 juli, 2006  

  • Hei alle sammen.
    Sender en hilsen fra Ørstad. Fikk tilbakemelding om at alt sto bra til etter besøket på helsekontrollen, og bursdagsselskapet til Tara. Ta vare på dere selv til vi kommer hjem. Klem til dere alle. MM og BF

    By Anonymous Anonym, at torsdag, 20 juli, 2006  

  • Nå syntes jeg dere må blogge litt om leveggen deres...hihi

    By Anonymous Anonym, at lørdag, 22 juli, 2006  

  • Hm...levegg hørtes spennende ut..også må dere blogge om strandtur:)

    By Anonymous Anonym, at lørdag, 22 juli, 2006  

Legg inn en kommentar

<< Home