Tre av dem :)

tirsdag, august 14, 2007

Nedtur

Så var det ny tur på sykehuset med Ida i går kveld. Hoven og illrød på magen rundt Peg-Sonden indikerte en infeksjon. Vi reiste før feberen slo til og vi gikk på magefølelsen( Så rett vi foreldre har). Så reiste vi bort. Mormor ble "dratt" ned fra malerstigen og kastet inn som barnevakt. Så litt venting før legen hadde tid til oss. En titt på magen og bestemt antibiotika. Siden vi kom så tidlig inn, fikk Ida (i første omgang) prøve antibiotika gjennom sonden. Så vi krysser fingrene for at vi slipper innlegelse av veneflon og sykehusopphold.

Første barnehage dagen til Ida i morgen onsdag. Vi gleder oss og gruer oss. Spesielt blir det vel for meg som gir fra meg så mye "ansvar", men er glad noen andre tar treningen og matansvaret. Så kan jeg BARE få være mamma. Ida trenger en mamma, som ikke er sekretær, sjåfør, fysioterapaut og sykepleier (sikkert mere også..) samtidig.
Det er dog veldig rart å slippe "alt". HVA SKAL JEG GJØRE NÅ???? I dag er det mange følelser som svirrer. Til fredagen har nok noe roet seg. Om ettersom dagene går faller vel ting mere og mere på plass. Skal begyne å jobbbe utover høsten.

Til Søsteren: Når bøker du LESER blir borte, burde du merke det....

Etiketter:

2 Comments:

  • Håper alt går bra med Ida og medisinene virker som de skal:) Blir nok litt godt for dere med hjelp til trening og mating:) Når "søstern" finner ut at boken hun leser er borte...da vet vi hun har landet igjen:)Er boken bra? du jo kose deg å lese den når barna er i barnehagen....litt "bare meg selv" tid har du fortjent:) klem

    By Anonymous Anonym, at tirsdag, 14 august, 2007  

  • Jeg leser...ler...leser litt til....og ler enda mer:) men hva jeg leser er visst ikke så viktig for meg om dagen:)
    Hurra for Ida som har hatt første dag i barnehagen i dag...
    Og Emil; du glemte å vise meg bilde av hånda di....kanskje den kommer ut på bloggen?

    By Anonymous Anonym, at onsdag, 15 august, 2007  

Legg inn en kommentar

<< Home