Tre av dem :)

mandag, oktober 03, 2005

Dagene går...

Dagene bare fyker avsted og jeg får ikke gjort noen av de tingene jeg MÅ gjøre.. Er ikke i form for tiden. Sliter med uvel og kvalme i kroppen. Ikke noen smerter eller blødninger så ikke noen beskymringer der. Krysser fingrene for at vi får vite gutt/jente til torsdagen. Merker at høsten kommer, men så fint vær på dagen så Emil og Thomas har vært uten med Lady i dag og fått brukt energi. Emil sover tungt og godt.

Jeg kjente en/noe/noen i dag.. Veldig godt. Gleder meg til Thomas også kan kjenne (ja, Yvonne du også!) deilig når man er to (fler) som føler det samme som meg... Etter noen uker kommer jeg til å angre jeg meg i denne uttalelsen. Da håper jeg de bare kunne ligge stille. Emil holdt meg våken mang en natt med sine kromspring.

Nå skal vi gå og legge oss. Bare vekke Thomas som sikkert har sovna på sofaen.... Natta...

2 Comments:

  • Åh! Jeg vil vite kjønnet! Blir det en hemmelighet mellom deg og Thomas, eller får øvrig familie vite det også? (les: jeg og Knut.. selv om ikke jeg er i slekta).. :)

    Er glad du kjenner dem litt, jeg. Da blir det vel mer virkelig, og du trenger ikke å være så redd for at noe er galt?? Håper du holder deg i form leeenge enda.. har jo planer om å krysse fjorden og besøke dere om noen uker. :)

    Klem, Monica

    By Anonymous Anonym, at tirsdag, 04 oktober, 2005  

  • Kjønn er ikke hemmelig. Bare vi får vite det først. Søster'n prøvde å fritte ut gynokologen vår :) Phø... Dere har vært sammen så lenge nå at du regnes som "øvrig familie" nå... Klem Beate

    By Blogger J.Beate, at tirsdag, 04 oktober, 2005  



<< Home