Tre av dem :)

onsdag, oktober 05, 2005

Spontan Østfold tur

På veldig kort varsel dro VI til Sarpsborg. Lady fikk være hos mamma og pappa. Bilturen med ferja over gikk bra for min del, Thomas var til tider oppgitt over Emil som ville si sine menninger i diskusjonen ( har ingen ting å gjøre enn å prate om løst og fast når man sitter i bilen). Frame fikk Emil kveldsmat og et bad i bobblene til farmor, da var kreftene brukt opp. Litt prating med Torill (svigermor) og en deilig middag som falt i smak. Farmor ble barnevakt for sovende Emil før vi dro til Monica og Knut.
Og jeg gikk hilse på Nitro :) Han har lagt på seg og legger seg ut så han blir "ordentlig" staff. Raste rundt med tyggeknuten sin og fikk maks oppmerksomhet av alle. Har det som plommen i egget. Alex stakk hodet innom før han skulle hjem. Kanskje han får dratt med seg dama over på et besøk ???

Idag lastet vi på bilen det den tåler og dro hjem med enda mere ting vi ikke vet hvor vi skal plasssere. Jens kom å hjalp Thomas med å løfte ned fra biltaket. Guttene hadde drøm om å dra å kite, men etter slitsom dag satt jeg meg ned i en stol og ble der. Når de ikke satt på dataen satte de og holdt meg med selskap.
Så før jeg skulle legge meg bare måtte jeg innom dataen så ble jeg her nærmere to timer... Natta..

0 Comments:



<< Home