Tre av dem :)

onsdag, oktober 19, 2005

Super oppdatering

Først til stor Gratulasjon til mamma som hadde bursdag på mandagen (vi spiste middag og kaker på søndagen).
Brukt tid på å se på vogner og lete etter mennesker med erfaringer. Kommet i kontakt med en trillingmor i Sandefjord der barna er 4,5 måneder.

Så har vi vært på stor kontroll i dag. Alle hjerter slår og de begynner å bli veldig merkbare for meg som foreløpig er glad for hvert spark jeg får. De vokser normalt, så ca lengde er 18 cm og vekt ca 220g (hentet fra babyverden.no). Får beskejd om å ikke gjøre noe anstrengende og slappe av når kroppen krever det...noe som er ofte... Magen kommer i stormfart og plager meg veldig når jeg vil ligge på magen, noen wc besøk blir det i løpet av nattan når jeg da først er vekket. Ellers lar jeg bildene si alt...

Legens tegn og forklar bilde:
Nr.1.
Nummer 2. 111111111111111111111111111111Nummer 3.

4 Comments:

  • Oi! Jeg så en ryggmarg!!!! Spesiellt.. bra at alt fortsatt står bra til.

    Gleder meg til å se dere igjen, alle sammen.. :p

    Klem, Monica

    By Anonymous Anonym, at torsdag, 20 oktober, 2005  

  • Nå begynner dere å bli store...spennende.Mamman deres må ta det rolig nå ....hørte modern det? Beate det var vel noe mer her....Hva med trillingene i sandefjord.?
    KLEM

    By Anonymous Anonym, at torsdag, 20 oktober, 2005  

  • Silje kikket litt på bloggen. først spurte ho om det var Emil som hadde tegnet tegning...(legeforklaringen). Så pekte jeg på bildene og sa det var babyene til tante. Hun klødde seg i hodet og svarte; "Det ligner ikke mye på babyer, men..."
    Fikk meg en god latter der...:)

    By Anonymous Anonym, at torsdag, 20 oktober, 2005  

  • Vi skal besøke trillingene i Sandefjord, men mammaen er syk så vi venter...
    Du får forklare hvilken gal lege vi har til Silje så ho skjønner litt mere. Vi får be om tegning med armer neste gang.

    By Blogger J.Beate, at fredag, 21 oktober, 2005  



<< Home