Tre av dem :)

mandag, januar 23, 2006

De tre små 16 dager gamle

På tide med noen flere bilder??? Ok da skal jeg legge ut noen. Dagene tikker avgårde.. DE ligger fortsatt i kuvøse alle sammen, men trapper nedover på oksygenen i kuvøsen. (fortsatt 21 oksygen i "vanlig" rom) så når de ligger nå på rundt 30 er dette veldig bra. Felix er begynt på hevert mating. Han får da morsmelk gjennom sonden 10 ml hver time. Dette fordøyer han bra foreløpig. Beste(far) var først ute i går.. Se bilde... Ellers vokser de, ikke i rekord fart, men VELDIG VELDIG bra. Alle er de over fødselsvekta. Felix begyner å nærme seg 1500 g.. Ida er treigere, men 1000 g er neste mål. De har økt maten på henne. Det har de gjort på alle når jeg tenker etter, men spesielt mye på henne. De snakker om at barne kan være hjemme her hos oss om ca 8 uker!! Hjelp!!! Er vi klare for dette!!! Selv om planen er fin, er ingen ting sikkert. Noe jeg har lært av helsevesenet er at ting tar tid.. To stritt fram og et tilbake.

Det er bare så deilig å være hjemme igjen. Danse rundt og gjøre ingenting (til svigermor: takker for hjelpen til nå... Trenger den helt sikkert det igjen), må gjøre litt da. Thomas tenkte ferie fra husarbeidet i det øyeblikket jeg var hjemme. IKKE det at han slipper unna...
Emil er også litt missfornøyd med mammaen sin. Han får ikke alt han peker på.. Også kan hun reise seg opp å stoppe han når noe ulovelig er på gang. Har besteforeldrene vært for snille tro?? *smiler*

Formen min (ikke den formlige) begyner å bli bedre. Å ikke ha gjort stort på (nesten) 5 uker merkes når avstander/koridorene er lange. Keisersnittet gror fint. Ingen betennelse eller problemer der.. Tror jeg da... Merker ikke noe i allefall. Skal til kontroll om 6 uker.

Nei nå var det nok teite snakk om unødvendige ting.. Her kommer bilder..

7 Comments:

  • Hei på dere. Så godt med en oppdatering, selv om jeg er heldig og får den ganske ofte. Må si at denne nettsiden er oppe mange ganger i løpet av dagen =o)
    Så utrolig skjønne de er, flotte bilder altså. *smiler*
    Håper jeg kan få komme bort og hilse på nurka om ikke altfor lenge, barnepike er ordnet allerede. =o) Lykke til videre. Klem fra Kari-Mette

    By Anonymous Anonym, at mandag, 23 januar, 2006  

  • Heisann

    Utrolig artig å se bilder. De er skjønne. Er blitt hekta på denne siden, redd abstinensene blir store når det er lenge mellom oppdateringene....
    Egentlig rart hvor beveget en blir når det gjelder barn...

    God bedring, regner med Thomas ringer når senga skal hentes?

    Klem Fra Elin Reene

    By Anonymous Anonym, at mandag, 23 januar, 2006  

  • Hei:)
    Jeg har vært så heldig å få se dem, men blir rørt av bildne.
    De er tre små nydelige undre og det er så godt å høre at alt går frem over. Tror jeg må ta en tur igjen snart.
    Klem Yvonne

    By Anonymous Anonym, at mandag, 23 januar, 2006  

  • Så skjønne de er! Virkelig noen nydeliger små nurk. Så flott at alt går så fint selv om det ennå kan komme noen motbakker. Fortsatt lykke til!

    Silver

    By Anonymous Anonym, at mandag, 23 januar, 2006  

  • Heisann

    Så hærlige små barn :) Utrolig fint å vite at ting går fram over.
    Beate, du må hilse til hele familien.
    Camilla, nå har det blitt huskjøp her. Så nå blir det god plass til gjester :)

    Hilsen Annette

    By Anonymous Anonym, at mandag, 23 januar, 2006  

  • Fine unger! :D Utrolig merkelig å se bilder.. de er jo så bittesmå. Men det er fint å høre at de vokser.

    Og selv om det kan komme litt utfordringer framover, så tror jeg dere har gjort mye til nå. Dere er så flinke, at det vil nok gå bra. :)

    Nitro hilser!

    By Anonymous Anonym, at mandag, 23 januar, 2006  

  • Jeg titter ikke på verden. Jeg titter på mormor!!!! :)
    (Fikk hjelp av Tante til å skrive dette)

    By Anonymous Anonym, at torsdag, 26 januar, 2006  



<< Home