Tre av dem :)

torsdag, januar 19, 2006

Vente tid

Jeg, Beate sitter nå på Riksen å venter på at timene skal tikke avgårde.... Det er bestilt sykebil til klokken 18 i kveld for Ida og meg. Så er spenningen om vi kommer oss av gårde. Så langt i dag er Ida helt stabil og klar til å bli gjennforent med sine søsken. Jeg gleder meg mest til å tilbringe tid sammen med Emil igjen. Familien forøvrig også. Alt dere har gjort for oss i denne spesiele tiden, er det bare å legge seg flat for av takknemelighet. Thomas har oppdatert meg om at Ada og Felix har hatt det bra i natt. Nå skal jeg opp på avdelingen å pumpe meg... Timen har ikke alltid nok minutter, men timene går sakte avgårde. Masse klemmer fra Beate.

Ps. Silje du må ha på telefonen eller kan ikke Tante ringe deg... :)

7 Comments:

  • Lykke til med ny mellomstasjon før dere kommer hjem etterhvert. Det blir nok godt å bli gjenforent med resten av familien. Dere ønsker kanskje så se så mange som mulig, pluss vise fram nurkene. Men prøv også å ta vare på den "roen" dere har nå før det braker løs hjemme. Det hente vi satt opp "besøkstider" hjemme også. For man trenger å sove/slappe av i mellom slagene.

    Lykke til med venting og alt.
    Hilsen fam Bergersen

    By Anonymous Anonym, at torsdag, 19 januar, 2006  

  • Vi er spent på om dere er samlet i Tønsberg nå? Marianne i Bergen, Fredrik i Paris og vi på Lierskogen følger med på rapportene deres med stor interesse.Etter besøk på Rikshospitalet på lørdag ble vi følelsesmessig grepet av opplevelsen.Dere imponerte som foreldre med ro og kunnskap og Ida, Ada og Felix var herlige små-vakre barn.Vi ønsker lykke til videre-vi ringer før vi kommer på besøk i .

    By Anonymous Anonym, at torsdag, 19 januar, 2006  

  • Hei alle sammen.
    Kjempeartig at det går så bra med dere alle. Får oppdatering fra naboen(farmor) innimellom.
    Lykke til videre.
    Onkel Åge på Greåker

    By Anonymous Anonym, at fredag, 20 januar, 2006  

  • Godt å høre at alt går bra og at dere blir samlet. Tøffe er dere!!!! Stå på:=) Klem Linda

    By Anonymous Anonym, at fredag, 20 januar, 2006  

  • cvum gm fdxccccckkkckvde3oøuby55+¨06g+vbei9æobgtocfooiok ......hilsen Tara

    By Anonymous Anonym, at søndag, 22 januar, 2006  

  • Hei på dere.
    Nå er det lenge siden oppdatering nå!!!! venter spent på å høre hvordan de tre små har det etter at de ble flyttet til tønsbereg.
    Tusen takk for at jeg fikk hilse på dem,,,,,de er helt nydelige.
    Klem

    By Anonymous Anonym, at mandag, 23 januar, 2006  

  • Til Yvonne... Husk at ting tar tid med datamaskiner.. Måtte lære meg litt på et nytt program... For å legge til tekst på bildene.... klem Beate

    By Blogger J.Beate, at mandag, 23 januar, 2006  



<< Home