Tre av dem :)

tirsdag, oktober 25, 2005

Emils egne oppdatering

Emil vil gjerne være med å skrive på bloggen, men det blir for mye trykking på knapper som gjør at det stadig plinger på dataen og den ikke vil ting han vil.

Nå er det haste tur til IKEA til uka. Emil har funnet ut at han kan gå ut av sprinkel senga. Ssssaaå fornøyd med å løpe rundt oppe og hoppe i senga vår, når han skulle ha lagt seg fint i sin egen seng. Jeg begynner å få nerver av å forlate de to guttene mine alene hjemme. Ene går rundt i "koma" og andre vil ikke sove. Kan bli morsomt.. for de to. Det er vel da jeg skal være glad jeg ikke er hjemme å ser de.
Moro at Thomas fikk kjenne litt bevegelse i går. Til tider er de veldig stille og jeg lurer på om det er noen igjen der inne. Så slapper jeg av under dyna eller i god stolen (har fått låne av mamma og pappa) og da setter de i gang... :)
Baderoms innredningen er ikke kommer enda, men den er bestlilt og betalt, så jippi til meg som ordner opp.
Det er faktisk meg som bestemte at vi skulle ha ny farge på blogge. Må gi den et utsende som passer til de små. Og nei Ane, jeg ante ikke at Thomas tenkte på akkurat de navnene, så JEG vil fortsatt ha forslag.
Til Torsdagen er ny dag hos jordmor. Bare vanlig sjekk. Nå er jeg utslitt av å lene meg fram over å legge press på magen, så jeg avslutter med klemmer til alle.

1 Comments:

  • Synes Oliver passer til Emil. Og Isak. Så får vi se om sistemann er jente eller gutt. Men Oliver og Isak kan gutta hete. Navn som er veldig "i tiden".......

    By Anonymous Anonym, at torsdag, 27 oktober, 2005  



<< Home