Tre av dem :)

torsdag, oktober 20, 2005

+++ litt til

Vet det ble lite oppdatering i går i forhold til overskrifta, men så tar det tid med bilder og jeg blir sliten av å sitte. Thomas kom også å blandet seg litt inn i skrivinga mi. For å svare på smørsmål: Ja jeg får med meg at må slappe mere av. Noe som til tider er veldig vanskelig når kroppen er i fin form og jeg koser meg med alle tingene jeg får gjort unna. (Har begynt å tenke på julegaver tilogmed. Tenk dere hvis Thomas skulle ha handla og ordna det midt oppe i sykehus stresset!! Nei stakkars og ikke er det godt å vite hva som hadde blitt handla heller :) Der fortjener han ros (Jeppers Yvonne, jeg smeller til igjen)
Nå lager han vafler til Anja og meg (naboen som også skal ha barn i januar/februar).

Så tilbake til legetime i går... Legen er nesten sikker på 2 gutter !!!!! Det tredje barnet (nr.3) vil bare ikke blotte seg på den måten, så det er usikkert, men siden Grønvold tror det er eneggede !!!!hjelp!! er han mere enn 60% sikker på at nr.3 også er gutt!!! Fem gutter i huset som tror de bestemmer, men nei da, her er det nok mor som bestemmer ja.

Sånn det hjalp litt. Følte ikke at alt ble med i går. Og husk da dere: Jeg er glad i kommentarer. Takker for alle jeg får. Spesielt til Bestefar som endelig klarte det :) Husk å fortell mamma at jeg ikke har lagt ut noen bilde av ho enda!??!

Tror tastaturer går ut vinduet snart. Space tasten vil ikke alltid virke. Ikke det at det hjelper noe på alle skrive feila mine.

6 Comments:

  • Heihei. Godt at det kom en grundigere oppdatering...Nå må nevnes at jeg har faktisk vært og storhandlet julegaver med Thomas for endel år siden. Han er kjempeflink til å handle julegaver. Og siden vi handlet på julaften, så var jo alle andre hjemme og koste seg, så vi fikk til og med handlet i fred! Men det blir kanskje litt vel i siste liten-handling for deg, Beate?
    I forhold til 5 gutter i huset....jeg tror ikke det blir noe problem å holde orden på...Bare å hyle at nå må alle gutter ut og sparke fotball, og legge seg i badekaret med champagne...

    By Anonymous Anonym, at torsdag, 20 oktober, 2005  

  • Selv om jeg vil så er det ikke sikkert jeg får lov av leger å gå rundt i byen....
    Gutter ut og jeg i badekaret høres ikke dumt ut. Får prøve den om noen år....

    By Blogger J.Beate, at fredag, 21 oktober, 2005  

  • Det kan fremdeles være en liten pike der inne også da. Men tre gutter er jo moro. Søsteren til en venninne har fire gutter. Riktignok kom de enkeltvis, men de har stor glede av hverandre de! Foreldrene er skilt, men... eh..

    Ja, ja - da får vi tenke navn igjen.

    By Anonymous Anonym, at lørdag, 22 oktober, 2005  

  • Morro med litt aktivitet på bloggen. Beate alt dere har klart hittil er mot alle odds, da tenker jeg på ...ikke en ikke to men tre. Så dere skal ikke se bortifra at det kan være ei lita tulle der også, men det viktigste er vel at alt går bra med dem.Så mamman må ta det rolig nå.Kan du ikke få tak i en bjelle da...som du kan ringe i når tomas må hente noe eller gjøre noe for deg:) Når det gjelder navn har jeg gått ut på dato. Men stå på ane..smil.

    By Anonymous Anonym, at lørdag, 22 oktober, 2005  

  • Hallois

    Det er utrolig hva mannfolka kan hvis de MÅ. Så legg deg på sofaen med god samvittighet.. Jula kommer uansett den! Det viktigste nå er faktisk deg Beate og de tre du har i magen. De bryr seg lite om hva du ikke rekker... nyt roen nå, mens du har mulighet. Sandra synes det er slitsomt med to brødre, kanskje det er fint om det er tre gutter.....Stemmer for badekaret..

    By Anonymous Anonym, at lørdag, 22 oktober, 2005  

  • heier også for badekar og champagne..

    By Anonymous Anonym, at lørdag, 22 oktober, 2005  



<< Home