Tre av dem :)

søndag, oktober 23, 2005

Ny uke......

Ja da er helga nesten over.......... Lit tung i hode etter en lettere bløtleggelse i natt..... men ved godt mot fremfor uken som står for dør:)
Vi skal til jordmor og ta en titt på de 3 til torsdag, og det blir morro. Nærmer seg den "magiske alderen" med stormskritt nå. Jeg for min del ser frem til å passere denne, og føler vel en hvis lettelse når man går over fra såkalt sen abort til prematur fødsel om det plutselig skulle skje noe.....
Utover dette jordmor møtet ser jeg vel stort sett for meg en uke med rydding og ordning av fremtidig trilling rom, med alt det innebærer av kasting, pakking, stabling og flytting av både data og hobby utstyr til en vordende trillingfar som føler seg delvis kastet ut om dagen... hehe... Det blir nok bra bare vi får kastet rompene i bilen en dag og kommet oss til "Harryland" (Ikea) og kjøpt nytt databord slik at jeg kan få opp datautstyret der det skal være på sin nye plass i første etasje.
Har også planer om å prøve å skvise inn en lite kitesession på torsdag da det er meldt KANONVÆR på langtidsvarsel..... HEHE..... Må jo LEKE litt da.....

Har tenkt en del på guttenavn i det siste etter at legen fremmet sin tro på 3 GUTTER (5 mot 1..... Det er RÅTT parti det....) Med tanke på at jeg er en relativt enkel sjel og ikke er av typen som er spesielt tilhenger av oppkalling faller jeg lett på forsovidt korte enkle navn, og har vel foreløpig strandet på: Ebbe, Bobby og Robin, men er sef. fortsatt åpen for modifikasjoner. Skulle det mot formodning vise seg at tredjemann ikke er så maskulin som antatt holder jeg en knapp på at Bobby blir byttet ut med Tone.

3 Comments:

  • Er det du, Thomas, som stemmer for disse tre navnene - eller er dere enige?
    Tror ikke noen av de navnene kom fra meg. Litt skuffet nå....
    Men Ebbe var kult!

    Men som du sier, er de ikke endelige, så jeg kommer til å fortsette å tenke.

    By Anonymous Anonym, at mandag, 24 oktober, 2005  

  • Heisann.
    Hvis du vil, kan vi gjerne dele erfaringer over email/msn. Jeg er selv gravid med trillinger, og det er vanskelig å finne andre som er i samme situasjon.

    mvh Theresa

    thesesa00@hotmail.com

    By Anonymous Anonym, at mandag, 24 oktober, 2005  

  • Ane.... Det jeg sier er da LOV er det ikke???
    Vi er vel ikke akkurat enig med hverandre, for ingen av oss er vel egentlig enig med seg selv en gang.... Vi får se hvor hen det bærer etterhvert så blir det nok navn på disse arvingene skal du se.....

    By Blogger Thomas, at mandag, 24 oktober, 2005  



<< Home