Tre av dem :)

torsdag, oktober 27, 2005

Jordmor dag

Dårlig dag å reise ut på. Formen min var ikke bra i dag. Ikke har den vært på topp noen dag denne uka. Vi var først innom H&M, da Thomas deklarerte høyt og tydelig at Emil trengte flere gensere, så det ble kjøpt inn noen der. Så før vi satte turen mot Larvik leverte vi Emil hos søsteren.

Jordmor Tone målte livmor (30cm, i følge kurven en livmor som er 33 uker(8mnd)på vei.) og veide (68,4 kg) meg før jeg ble lagt på benken og vi fikk se de små trollene (som vokser og vokser). Alle de små hjertene slo og de beveget seg mere enn gjerne, selv om plassen begynner å bli mindre. Tone sa det var bra med fostervann i sekkene. Min form derimot er ikke bra. Føler meg tung, tung og atter tung. Merker bekkenet ikke liker all denne tyngden. Protestere mot bevegelse stadig mer. Knekker litt her og der. Orker ikke løpe etter Emil, så han kommer seg unna med masse sprell.
Legetime neste uke så vi får se hva han sier.

Baderoms innredningen ikke kommet enda og IKEA turen utsatt til mulig Tirsdag. Mamma skal være med. Senga til Emil og data bordet kommer da i hus.

Julegaver og julekort er i tankene. Håper jeg orker litt på sykehuset, så jeg kommer i mål til jul. Må ha noe å gjøre på sykehuset. Skal snakke med Kartine (trillinger, 4 1/2 mnd, sandefjord) om hva hun fikk lov til og orker å gjøre.

5 Comments:

  • HEI: KJEMPEFLOTT SIDE. GØY Å SE HVOR FLOTT DERE HAR MARKEDSFØRT TRILLINGENE. JEG KOMMER TIL Å FØLGE MED DERE PÅ DENNE SIDEN. ØNSKER DERE LYKKE TIL VIDERE I SVANGERSKAPET. HÅPER JEG MØTER DERE IGJEN NÅR JEG KOMMER HJEM FRA ARGENTINA.

    By Anonymous Anonym, at torsdag, 27 oktober, 2005  

  • Heisann.
    Er så morro på ultralyd. Merker jeg blir sliten av veldig lite jeg og. Ser faktisk litt frem til å ligge på sykehus, ikke trenge tenke på så masse som skulle vært gjort.
    Håper det går bedre med deg dagene som kommer. Er slitsomt å være dårlig, har hatt noen uker jeg og.
    Klem fra Theresa

    By Anonymous Anonym, at torsdag, 27 oktober, 2005  

  • Nei det syns jeg ikke.. Ho nevner ikke noe på det i kommentaren.. kommer med mål på magen også. Da ser det nok bedre ut *smile*

    By Blogger J.Beate, at torsdag, 27 oktober, 2005  

  • I`M BACK...litt ihvertfall.ble litt sliten av alt det nye her:)Forstatt..beate ta det med ro. skal love deg ...kjedelig på sykehus. klem

    By Anonymous Anonym, at fredag, 28 oktober, 2005  

  • Nei, ikke bestemt noe navn enda. Masse forslag som raser gjennom hodet, men ikke fastsatt noen enda.

    By Blogger J.Beate, at fredag, 28 oktober, 2005  



<< Home