Tre av dem :)

lørdag, oktober 29, 2005

Lørdags handling

I dag var Thomas å seilet 1 meter båten sin igjen. Brevik var målet denne gang. 10 plass av 13, fjernkontrollen fikk vann på seg i dette høst været. Så uten styring på båten gav han seg.

Mamma og Pappa "passet" Emil og meg idag. Var hjemme nærmere to timer før de hentet oss til frokost (Emils lunsj) så la Emil seg og det ble shoppe tid for jentene i byen. Der ble det kjøpt tre "mamma" gensere. Så på bukkser også, men ingen som min merklige mage passet i. Får se videre. Ellers orket ikke jeg mere enn en time på hvaltorvet (hadde diverse sitteplasser rundt omkring i butikkene), bursdagsgave til Mads (sønnen til fetteren min) ble handlet inn.

Nå er Emil i seng og jeg trøtt. Så noe tv titting blir det nok før sengen kaller. Thomas stakk til Ørnulf for å hjelpe de med noe tv'greier. Så jeg har ingen å ta hensynt til når det gjelder fjernsyns kanaler. Barna er aktive når de får jule marsipan... Sikkert sukker kik. Blodsukkeret farer i taket...

3 Comments:

  • hei og hå
    det er egen mamma avdeling på H&M hvet du....der finner du kanskje en bukse som er stor nok:) håper alt er bra med dere alle 5. klem

    By Anonymous Anonym, at mandag, 31 oktober, 2005  

  • Halloen..
    Fikk jo klager på at jeg ikke hadde skrevet noe, men bare vært her inne å tittet.. så her er jeg da.. Fikk du den duppedingsen til vogna di?? passet den og var det riktig digns?
    Ellers håper jeg alt er bra.. Her borte er alt som vanlig.. Hilser oxo til alle kjente..
    Klem fra Therese

    By Anonymous Anonym, at onsdag, 02 november, 2005  

  • Hei. Ja den er kommet fram og var riktig.Hils kjente der borte.

    By Blogger J.Beate, at onsdag, 02 november, 2005  

Legg inn en kommentar

<< Home