Tre av dem :)

onsdag, november 30, 2005

24 uker

I dag rundes 24 ukers streken. For hver uke som går blir kroppen tyngre og bevegelsene tunge, men i det store og hele har jeg ikke noen komplikasjoner med de tre små. Større er problemet med Emil som gjør som Emiler skal gjøre. Masse ugang, men ikke med vilje.
Selv om de tre i magen ville vært med på all moroa på utsiden er det (foreløbig) helt greit at de holder seg i godt beskyttede omgivelser. Har sagt at de i allefall får vente til 2006 å bli født. Selv om terminen er 23.03.06 blir de seinest tatt ut i midten av februar.

Vi venter også spent på hvilke kjønn de er. Hadde vært greit å vite og vi "trenger" jente navn på lista eller ikke. Fikk bilder av Jordmor Tone som jeg ikke har lagt ut. Skal se hva jeg rekker/orker i løpet av dagen :)

4 Comments:

  • Ble litt skuffa over at det ikke er konroll før i morgen........

    By Anonymous Anonym, at torsdag, 01 desember, 2005  

  • Henger meg på den der..... Er ukas høydepunkt....Trå forsiktig på glatta. " FOR Å VÆRE LYKKELIG TRENGER VI NOE Å VÆRE BEGEISTRET FOR " Med så mye vi kan være begeistret over i disse tider er det ikke rart lykken blomstrer.
    ( 9 kl selger kalendere, kom nettop en på døren. det var flere søte vers der. Jeg gleder meg til oppdatering i morgen...

    By Anonymous Anonym, at torsdag, 01 desember, 2005  

  • Hei.
    Nå må du oppdatere etter kontrollen. Gjerne med bilde.

    By Anonymous Anonym, at fredag, 02 desember, 2005  

  • oppdatering her takk :) venter i spenning.

    By Anonymous Anonym, at fredag, 02 desember, 2005  



<< Home