Tre av dem :)

fredag, november 11, 2005

Mini klær ++

Til alle (kjente og ukjente): Koselig med besøk :) i virkeligheten eller på bloggen.

Legen har ikke fått dette siste barnet til å ligge lenge nok i ro til et klart bilde. Selv om han holder knappen på eneggede gutter er det aldri godt å si... En gutt er det inne i der. Det er ingen tvil om det ehh.. utstyret..

Som Yvonne har svar allerede. Onsdager er "rundings dag" da tipper vi over til et høyere tall. Så i dag fredag er jeg 21+3 (21 uker og 3 dager) på vei med trillingene mine (Litt Thomas sine). Så langt er ting helt "normalt" og jeg får være hjemme. Hvis smerter, blødninger eller veer kommer, er det rett inn på sykehuset i Tønsberg. Siden fødeavdelingen er nyåpnet blir det nok der de kommer til verden. Ellers er det helikopter/ambulanse inn på Riksen fra Tønsberg.

De tre små jeg har i magen er slett ikke rolige. Sikker på at en av de alltid er våken for å "plage" meg med bevegelser. Emil var aktiv og er aktiv fremdeles (men snill), så jeg får vel aktive barn. Håper de ikke bytter plass så mye??? Aner ikke om de har gjort det?? Må spørre legen om dette neste gang. Det barnet som ligger nederst på ultralydene har hittil alltid vært gutt :)
Krysser fingrene hver dag de holder seg inne i magen. Jo lengere jo bedre. Selv om det skal bli moro å se de små som lager mye moro i livet vårt.

Thomas og jeg stiller opp hver uke hos legen/jordmor. De holder til på samme kontor. Så jeg er annen hver gang hos legen. Er det noe "galt" blir jeg nok sendt rett inn til legen for kontroll. Vi må kjøre til Larvik hver uke. Greit å ha en lege/jordmor som virker beroligende og svarer ærlig på spørsmål og som vi vet hvem er. Selv om Ebbe (legen) har sagt at vi snart skal over på kontroller på Sentralsykehuset i Tønsberg.

Legger ut bilde av klærne vi har fått av svigermor. Den hvite er i str 44 og den bak i 50... De er så søte og sssssssåååååååååå små. Hjelp.. Stor spørsmålet er om de er passe eller for STORE :) Tiden vil vise *smil* (linjalen er på 30 cm).

3 Comments:

  • Lager morro i deres liv oyoyoy du skulle vist hvor mye gøy vi har det....men veldig nysgjerrig da....blir litt irritert når vi ikke blir oppdatert om hva som skjer i livet vårt:) hva skal vi følge med på når trio`n har kommi og lost er ferdig? BEATE HAR BUSDAG TIL MANDAG...til alle som følger med..hahaha klem

    By Anonymous Anonym, at fredag, 11 november, 2005  

  • Begynner dere å bli litt dritta nå?? Klemz

    By Blogger J.Beate, at fredag, 11 november, 2005  

  • Den får du legge bort....E L L E R S....såååå

    By Anonymous Anonym, at lørdag, 12 november, 2005  



<< Home