Tre av dem :)

mandag, november 21, 2005

Knipeøvelser

Har ikke blitt noe mindre eller lettere, men ikke vondere heller. Bekkenet holder seg nogelunde på plass der det skal. De har en tendens til å holde "fest" tidlig på natten så jeg sover utover formiddagen.

Prøver å avlaste Thomas litt med Emil så i kveld var det jeg som stod for nattstellet med bading. En veldig sliten og glad gutt som la seg fint ned etter å ha lest "Sov godt, Billy Bjørn". Den var julegave i fjor og leses til stadighet. Det er garantert en type bok mor og far blir lei av.... men å prøve å lese noe annet er ikke greit. Hvis vi leser noe nytt først og så "Sov godt, Billy Bjørn" er det godtatt. Synge går også bra. Sang for Emil i magen. Noe som ikke er gjort for disse tre små... Får begyne med det. Emil har fått en fin bok av sin Oldemor og den er han glad i så det er vel jeg som må ta meg sammen. Fin aktivitet for oss når jeg er sofa sitter. Bilde er av Emil og meg i den nye senga hans. Sover i sprinkel senga enda....

Ellers kommer vinteren med kulda så jeg må ned til mamma i morgen, å låne den store kåpa hennes. Jakkene mine går ikke igjen over magen, og det blit fort kaldt og uroligheter i magen uten varme.

4 Comments:

  • Så morro å høre at han liker å leses for.. det elska jeg når jeg var liten. Tror det er viktig å gjøre det, og som du sier: yppelig for en mamma som skal ha trillinger. :p

    Vi må kjappe oss til Sandefjord vi da.. hvis vi skal rekke å hilse på før du legges inn! Hmmm.. skal snakke med Knut om det når han kommer fra trening i dag! :)

    *klem til hele familien*

    By Anonymous Anonym, at mandag, 21 november, 2005  

  • hyggelig å lese at du kommer å besøker meg i morgen for å låne stor kåpe. Skal prøve å finne den frem til deg da...:)
    Har en liten gave til Emil i fra Herrljunga.

    By Anonymous Anonym, at mandag, 21 november, 2005  

  • Godt å lese at det går bra med dere! Knipeøvelser skal være bra for å forhindre urinlekkasjer også etter fødselen, så det er bare å knipe ivei;)

    Klem fra Theresa

    By Anonymous Anonym, at mandag, 21 november, 2005  

  • Heia. knipeøvelser er bra....nå skal jo du ta keisersnitt så den delen blir vel grei. snakket med ei som heter anne, om rullestol. hun kjente nemlig en som lånte en fra sykehuset.....ringte han men den dårlige samvittigheten hadde fått han til og levere den tilbake..ler. Det kunne blitt gøy:)Så lenge alt er bra med deg og alle 4 barna er jeg fornøyd:)Koselig mamma/emil bilde. klem

    By Anonymous Anonym, at mandag, 21 november, 2005  



<< Home