Tre av dem :)

tirsdag, november 29, 2005

Søsters bursdag, Snø, EU

Lørdag fylte søsteren 31 år.. Dagen ble feiret med kaker og pakker. Søndagen gikk rolig for seg. Thomas seilte modellbåt, men jeg lekte sjåfør for hele verden. Med politi kontroller etter julebord kveld ville ikke mennesker kjøre. Søsteren er fortiden uten bil så tantebarnet ville kjøres i snøværet. Ble mere og mere snø utover kvelden.

I dag Tirsdag ligger det ikke noe snø hjemme, men på hunsrød er det kjørt med måkebil. Gal, gal verden. Samme by, litt høyde forskjell go verden er dekorert i hvit.
Svigermor som var venter på besøk kommer ikke. For mye julepynting??? neida, bli hjemme å pass på ryggen.

Bilen var inne til EU kontroll. Stilling av parkbrems (vi har automatgir) og lys. Stamstags foringene indre og ytre, høyre og venste side foran må byttes. Dette er en jobb for verkstedet... Thomas vil ikke skru bil og ikke de foringene i allefall. Så blir den bra da. Vi har en mercedes stasjonsvogn, disel, kan slå opp to seter i bagasjerommet så den er syv seter. Helt til nå har den vært perfekt.. Thomas er på utkikk etter en ny bil da, hjelper ikke å ha nok seter, når der ikke er bagasjerom til vogn og div. pikk pakk.

Emil og Tara har vært ute i snøen og lekt. Veldig rart å ta på og gå på. Kaldt er det også.. Men sklien er ok. får ta bilde neste gang....

4 Comments:

  • Ser dere bare så vidt hos nabo`n for tiden. En stund siden jeg har sett dere "ordentlig". Det får vi få til snart - i alle fall før jul!!
    Uansett vet jeg jo alt som skjer i livene deres gjennom denne bloggen. Og det setter jeg stor pris på! Selv om jeg er mer opptatt av babyene enn EU-kontrollen, så er det greit å vite...
    Snart torsdag og legedag!!

    By Anonymous Anonym, at tirsdag, 29 november, 2005  

  • Hei på dere får masse tilbakemeldinger fra mange jeg kjenner som følger med på bloggen. Alle syntes dette er spennende og fint at alt går bra. og en liten oppfordring...skriv inn på bloggen, ingen biter her:) Gleder meg til legedag i morgen og det er jo ukeskifte i dag...24 uker tror jeg... til slutt en stor klem til Emil og resten av dere da:)

    By Anonymous Anonym, at onsdag, 30 november, 2005  

  • Hei. Til fredag er det kontroll av de tre små og rep. av bil, etter det jeg har forstått. Vi venter alle spent på om det blir fastslått antall jenter denne gangen. Jeg godtar ikke annet enn bildebevis, for hittil har det endret seg etter hver kontroll. Det virker som om de tre små begynner å ha en relativ trang tilværelse, og da er det viktig at "verten" tar det rolig og ikke stresser. Pass på dere selv alle sammen.

    By Anonymous Anonym, at onsdag, 30 november, 2005  

  • Stemmer det.. Fredagen er sjekk dag hos legen denne uken og for bilen. Må ha bil for å kjøre til sykehuset med, hvis ikke jeg haiker med sykebilen da :)

    By Blogger J.Beate, at onsdag, 30 november, 2005  



<< Home