Tre av dem :)

søndag, november 13, 2005

GRATULERER MED FARSDAGEN, PAPPA


Til Pappaen min. I all forrvirringen rundt bursdagsfeiringen min i dag så glemte jeg å gratulere deg OG gi deg farsdagsgave. Jeg kommer derimot tilbake til gaven, når jeg en dag denne uken skal bevege meg utenfor husets fire vegger.

Det er en veldig trøtt, men glad "jente/dame/kvinne" som snart skal krype ned i godstolens hjørne å slappe av. Fikk mange fine gaver og alle gjestene kom med kake. Jeg var fritatt for baking i dag. Hadde nok med å rydde huset, ikke at jeg gjorde mest. Alltid koselig med folk i huset. Emil var i sitt ess med sine kusiner Silje og Tara.
Nå er hodet slitent og jeg sier over og ut herfra.

5 Comments:

  • Gratulerer med dagen i morgen
    Onkel og Elisabeth

    By Anonymous Anonym, at søndag, 13 november, 2005  

  • Moro at der gav "lyd" på bloggen. Vet dere følger med :) Takker bfor hilsenen Klemmer fra Beate

    By Blogger J.Beate, at mandag, 14 november, 2005  

  • GRATTIS MDE DAGEN!!!!!!
    KLEM

    By Anonymous Anonym, at mandag, 14 november, 2005  

  • Hei alle 6.
    Gratulerer med dagen Beate. Takk for et hyggelig lag i går, og for hilsner. Nå er det mere og mere viktig at du tar det helt med ro. Ikke noe stress med jul eller hus. Det blir alltid jul selv om alt står på hodet. Du er forresten i uforskammet god form i forhold til at du huser 3 små. Fortsett slik.
    Pappa.

    By Anonymous Anonym, at mandag, 14 november, 2005  

  • Og nok en gang gratulerer med dagen. Ikke verst; 27 år og 4 barn...

    By Anonymous Anonym, at mandag, 14 november, 2005  



<< Home