Tre av dem :)

torsdag, november 24, 2005

Blodprøver og vekt kontroll

Var hos jordmor i dag... Tone var tilbake fra ferien.Dårlig gjort med brune mennesker. Gått opp to kilo til JIPPI :) De tre små hjertene slår, samtidig som de slår hverandre. Noe som går utover meg igjen, men litt plager må mor regne med også. Tappet blod i da for å sjekke svangerskaps kløe.. Klør som en gal over hele kroppen. Vet ikke om jeg vil ta noe for det, får nesten så hvordan det utvikler seg. Så får jeg streng beskjed om å ta det med ro. Noe som kroppen begrenser selv.
Dere skulle sett meg opp en liten bakke til parkeringsplassen etter jordmor besøket i dag... Måtte ta en pause. I øs regnvær. Hadde ikke pust eller ork til flere skritt. Må le av meg selv da, må se urkomiskt ut. Pause i den lille bakken. *smiler*

Tante barnet Silje fikk kjenne spark i kveld. To var i krig, så magen hadde synelige bevegelser. I morgen skal Silje, jeg og mormor se om vi kan få laget litt jule ting. Gaver og kort blir laget i en fei når man er flere. Thomas skal spille litt poker med gutta så greit å rømme huset...

De små tror visst det er naturlig å vær våken til 3-4 tia om natta og sove utover formiddagen. Noe som driver meg til galskap når jeg er trøtt. Bra Emil er hos Kari-Mette på dagen så jeg kan få sove ut.

Har rundet 23 uker + 2 dager. Vekta på barna er ca. 450-500 gram hver og de er 27-28 cm lange..

2 Comments:

  • Så spennenede tider for dere! :)

    Jeg jobber som sykepleier på en neonatalavdeling, og muligheten er vel stor for at dere kanskje kommer innom en slik en liten tur. Selv om jeg faktisk har opplevd ei som gikk til 37 uker med trillinger :)

    Vil bare ønske dere lykke til videre - kommer til å følge med dere innimellom.

    By Blogger shecat, at fredag, 25 november, 2005  

  • Åååååh - så søte små....
    Det begynner å bli mer og mer virkelig dette her. Tre babyer på en gang! Kroppen er vidunderlig...
    Dere går veldig spennende tider imøte! Selv er jeg kjempespent!

    God helg!

    By Anonymous Anonym, at fredag, 25 november, 2005  



<< Home