Tre av dem :)

onsdag, november 02, 2005

Bursdag, "Klipp og lim", Party, IKEA og I dag.

Var i bursdag på søndagen. Mads ble 1 år (Egentlig 26 oktober, men kaka og gavene på søndagen). Bra aktivitet i huset når tre barn skal leke med nye leker :) Var mega sliten når jeg kom hjem og la meg i god stolen og ble det hele kvelden. Emil var også trøtt når kvelden kom.
Iselin 8 år kom til meg etter skolen og vi lagde litt kort med saks, lim og fargestifter til :) Jeg hadde tatt fram hobbyskapet mitt og det er utrolig hvor mange ting som man kan lage noe av. Så vi koste oss (i allefall jeg), Linda (mammaen til Iselin) kom etterhvert tilbake og klippet og limte litt ho og.
Så på kvelden dro jeg til Kari-Mette (gammel og god barndomsvennine), ho hadde Perfect Home party så jeg fikk shoppet litt :) Greit når man blir invitert å kan sitte på rompa hele tiden. Selv om de tre små ble aktive utover kvelden av sukkeret i teen så roet de seg av bananmuffinsene.
Tirsdag hadde jeg lurt Thomas, Emil og mamma med til IKEA. Vi måtte kjøre helt til Furuset for å få riktig farge på senga til Emil (ette viste vi om). Jeg satt i rullestol hele handelturen. Uten den hadde jeg ikke overlevd all gåinga, selv om jeg ikke fikk sett på alt krimskramset, det kjørte Thomas rett forbi :( så handelt vi alt vi skulle ha og litt til, sånn det pleier å være. Data bordet er på plass under trappa og senga til Emil kommer opp i kveld. Ikke har han krabbet ut av sprinkel senga noe mere, så han får sove i den en stund til.

I dag er slappe av dag. Svigermor kommer på besøk utoverdagen og skal sove over en natt eller to. Jeg har for det meste ligget i senga og lest eller sovet. Merker dagene som har vært, men får litt energi av alt som ordner seg før jeg skal på sykehuset.
Lege time i morgen....

3 Comments:

  • Lykke til på kontroll! Gleder meg til å høre...
    Mads skal på ettårskontroll i dag.

    By Anonymous Anonym, at torsdag, 03 november, 2005  

  • RULLESTOL:) tenk når vi skal rulle deg rundt i sykeseng bare for og få kjøpt en sjokkolade eller noe...ler. Gleder meg til oppdatering om legekontroll idag.
    Klem og lykke til.

    By Anonymous Anonym, at torsdag, 03 november, 2005  

  • Paal: Raskere enn vanelig i allefall:)

    Ane: Hvordan gikk det på kontrollen tilMads?

    Yvonne: Vi blir sykehusets skrekk eksempel på hvordan man ikke skal behandle en pasient :)*ler*

    By Blogger J.Beate, at lørdag, 05 november, 2005  

Legg inn en kommentar

<< Home