Tre av dem :)

fredag, desember 02, 2005

Beate gjør ulovelige ting

Kontrollen hos legen i dag var ikke så posetiv. Alt bra med de små men antydninger til at livmoråpningen vil åpne seg. Jeg får ikke lov til NOEN ting. Ikke sitte foran dataen engang. Jeg skal sitte bakoverlent eller ligge i senga. Regler jeg MÅ følge. Fått time på Tønsberg til Tirsdagen. Og jeg burde ha med tannbørsten, kom nok til å bli lagt inn. Så jeg slapper av i helga og nytter den lille friheten jeg har. Ikke noen forandringer på smertene eller veer så ingen aktiv fødsel enda, men vil heller ligge inne enn å ta unødvendige sjanser.

Fått bilder men klameraet er inne til rep så de kommer. Nå er det helt sikker to gutter. Fått bilde bevis. Den siste heller vi mot at er en jente. Siden det fortsatt ikke er noe tydelig gutte utstyr å se.

Nå skal jeg slutte å sitte rett opp å ned... slutte med ulovelige ting :) Thomas får bli sjefs skriveren heretter.

3 Comments:

  • tomas, nå må du ikke bare passe på emil men beate også. frem til tirsdag i alle fall. ikke ta noen sjanser. hører ho ikke på deg så kjør ho til tønsberg:) tvi tvi ...detta går bra. og en ting til tomas....hold oss på bloggen oppdatert da....om du har tid..sånn på kvelden når du har lagt kone og barn, vasket opp, tørket over gulvene, ryddet, brettet og vasket klær..da kan du vel ta deg tid til å blogge litt:) Klem

    By Anonymous Anonym, at fredag, 02 desember, 2005  

  • Hallo Beate og Tomas.
    Har fulgt med på bloggen deres siden jeg fant den på Paal sin hjemmeside. Ønsker dere masse lykke til fremover. Håper alt går bra, dere går en spennende tid i møte.
    Jeg kommer nok til å kikke innom igjen.

    Hilsen Hege i Drammen

    By Anonymous Anonym, at fredag, 02 desember, 2005  

  • Hei.. Litt kjedelig kanskje for deg hvis du blir lagt inn da Beate.. Men vi får vel ringe deg osv, kanskje jeg snart kan få rota meg bortover på besøk også, vi får se... Men uansett lykke til..vi tenker jo på deg da..
    Klem fra Therese..

    By Anonymous Anonym, at mandag, 05 desember, 2005  



<< Home